Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 889 ggr
Imasy
0

Mysko...

Min 4 årige son är vaken och kan inte sova, så vi ska bädda ner oss i soffan efter mycket om och men.

Sa precis åt honom att gå in på sitt rum och hämta täcke och kudde medans jag fixade soffan.

Ser i ögonvrån och hör hans fotsteg tassa in i köket, och jag går efter för att se vad tusan han skulle in dit och göra. Men då kommer han ut ifrån sitt rum, som ligger mitt emot köket Förvånad

Mezzzanina
0

För mig hände en liknande sak.Jag hörde den där dunsen jag brukar höra när mina katter hoppar ner från soffan och sedan tassande över golvet.Men mina katter låg i ett helt annat rum.

sven-g
0

Det är något med kistan i rummet, det finns energier i den. Kolla vad som är i hörnet mot soffan i kistan.

suzies
0

Varit med om liknande saker förmånga år sedan när barnen var små…

barnen sov och jag satt ensam och tittade på tv då jag hör att någon av mina barn har vaknat och är i hallen och stökar… då jag går för att ta hand om barnet finns det INGEN DÄR!…. båda sover sött i sina sängar…. detta hände VARJE kväll kl 19.eller 20 … beroende på om det var sommar eller vintertid. tillslut trodde jag att jag blivit "knäpp"

strykjärnet startade av sig själv fast kontakten var utdragen… saker rammlade ner i badrummet… kaffekoppar välte fast INGEN var där ..

Hade en känsla av att jag ofta var iakttagen av en liten osynlig flicka i 6års åldern….  

min dotter vägrade att sova i min säng för som hon sa….--din kudde pratar med mig då… min barnvakt blev mörkrädd… men bara hemma hos mig… tillslut  sa fler personer att det kändes mysko fast jag inget sagt till dom… då var jag förvirrad av allt som hände men nu kan jag sakna den tiden och att jag inte förstod…. men o andra sidan "väckte" det upp min nyfikenhet till att utforska lite mer om det övernaturliga… så…Tack lilla tös för att du ville hälsa på hos mig och mina barn!

Imasy
0

Ang kistan, skulle det hjälpa med fler foton inifrån den kanske?

Har mest bara rämmel där, gamsla cd skivor, trasig dekoder mm, bara skräp egentligen.

#1+3

Det har ju hänt såhär förut med katterna tex, men då har jag bara tänkt att jag inbillade mig eller nåt, men nu var det så tydligt jag dels såg i ögonvrån, men även hörde hans fotsteg så högt.

sven-g
0

Det är så här jag uppfattade det när jag var hem till dig och hämtade katten. Jag kände en stark olust från den plats kistan stod. Om den kom ifrån kistan eller från den plats den stod på, vet jag ej. Jag tror inte kistan i sig medför aktivitet, utan det finns ett bundet minne i den. Om man ska identifiera något måste det vara någolunda lugnt på platsen. Hur det än var så om det hade varit en energi som varit mycket tung borde jag trots allt känt den, för då hade det blivit stopp i dörren. Så om det är aktivitet kan du nog känna dej lugn att det är något som är och hälsar på, så du kan sova gott. Min mor är fortfarande mycket nöjd med katten.

Imasy
0

Vad skönt att höra att allt går bra med missen :) Tänkte försöka hitta några minuter och slå henne en signal för att höra hur det går :)