Inte hunnit
Var nu ett tag sedan jag skrev här. Har läst lite snabbt på Ön, men tiden har inte räckt till så det har blivit ganska dåligt med tiden här ute.
Nu vill jag dela med mig av en händelse som för mig var så cool
I söndags var jag och sambon och hälsade på min älskade farmor som bor på ett korttidsboende sen en tid. Jag har som liten varit väldigt mycket hemma hos henne och hon står mig mycket nära.
Hon har gått igenom mycket sista tiden. Hon har brytit sig många gånger, gått igenom en stor canceroperation, som nu ska vara bra, hon har haft en stor hjärnblödning. Nu sist så bröt hon hon andra lårbenet och har insett att hon inte kommer att klara sig hemma själv längre och väntar nu på ett äldreboende.
När vi var hos henne i söndags så blev jag så ledsen. Jag vet inte varför, men jag fick en känska av att hon komme inte att leva så länge till. När vi går så säger hon att vi får hoppas att vi får prata med varandra igen.
Vi gick sedan in på en grillbar. Då vi står där och ska bestämma vad vi ska äta så känner jag en varm hand på min rygg. Jag tittar på sambon som har båda händerna i fickorna. Jag ser mig om överallt, men det är bara vi där. Min sambo undrar vad jag tittar efter. Då frågar jag om det var han som skojade med mig och la handen mot min rygg. det hade han absolut inte gjort.
Detta är första gången jag är med om att känna något så fysiskt då jag inte ber om det eller har seans. Det kändes så varmt och mysigt och jag upplevde det som en trösteklapp. Jag var ju så ledsen för min farmor.
Har ni andra här upplevt något liknande? det skulle vara så spännande att höra er historia i så fall.
Nu läggdags då jag ska göra en mindre operation imorgon kl.07.15 Jag tar gärna emot healing om någon vill och orkar då det kommer att bli ganska smärtsamt
Nattkramar!
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Vad roligt Kerstina! Ja jag har upplevt fysisk kontakt många gånger och det är så härligt när man känner att dom lägger handen och ger värme :)
Jag skickar till dig och önskar dig lycka till imorgon!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Usch, smärsamt låter inte kul. Skickar färger till dig, gult och rött. Ta med dig någonting rött och tänk på den färgen så tror jag att du kan lindra smärtan.
Lycka till!
Kramar från Åsa

Vad mysigt att få känna av det fysiskt!det var nog din farmor..
Lycka till i morgon!
kram

Just det, du ville läsa om våra berättelser :)
Jag levde ihop med en man som inte var så snäll och mitt ex hade gått över till andra sidan men visade tydligt och fysiskt hur han hjälpte mig. Han gav mig styrkan att ta mig ur relationen, när jag en kväll går och lägger mig så är jag ledsen och gråter. jag ligger på sidan med ansiktet mot väggen när jag känner en hand men mycket värme på min kind, det strålar av värme, tröst och styrka. Jag vänder mig om och ser mitt ex sitta på sängkanten och han säger: Du ska inte tillåta dig att en man gör dig illa, jag finns för dig och hjälper dig. Det har han verkligen gjort också :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#4# Vad fint, Elisabeth!
Ingen mer som kännt liknande?
#2# Tack för rådet! Jag har åkt fram och tillbax till och från sjukhuset. Har fruktansvärt ont. Väntar nu på att kl. ska bli 7 så jag får komma in till narkosläkaren som kan ge blockader. Hjälpte inte med nattens hjälp då han inte klarade att ge blockad. Ska tänka rött så det knakar..å hoppas jag kan få sova någon minut.
Kram
Kerstin
Vad fint det du berättar Kerstin, blir rörd.
Skickar allt vad jag kan och hoppas att det onda ger med sig lite snart, stora kramar 
Så fint det är kerstin. Har också känt när dom rör vid en Och man får en sådan härlig känsla i sej att allt kommer ordna sig, även om man inte tror på det just då.
Skickar också till dej
Kram Tina
Underbara små berättelser om tröst och tillit i sorgsna stunder
Hoppas att det går bra för dig Kerstin och jag sänder dig en mycket varm och kärleksfull tanke/ kram BAppi
Jag kommer in sent men skickar healing i alla fall.
Du kanske har ont efteråt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Du har fått PM.
Jag skickar mågna kramar till dig, vilken fin upplevelse du fick med en tröstande hand.
Härlig berättelse!
Och jag hade faktiskt en liknande i går kväll - när jag sitter och fikar med våra Engelska kursdeltagare(som vi precis hämtat ifrån flyget) då känner jag en enormt varm hand trycka ned/ hålla mitt knä/ben - under säkert 1 minut - senare sätter jag mig framför datorn och då tar en hand på min axel!
Härligt med dessa tecken
Hoppas op gick bra!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Fina upplevelser.Hoppas allt gick bra Kerstin.
Kram Marina

Tack snälla ni för uppmuntran och tankar!!
Jag kom hem från sjukhuset ikväll. Fått mycket smärtstillande
och blockader. Hoppas det nu ska bli bättre :-)
Fick veta att min farmor fått åka in akut två dagar efter att jag kände på mig att hon skulle bli sämre. Hon är nu på sjukhus, men läget är väl under kontroll, vad jag förstått.
Stor kram till er alla!!
Kerstin