Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1328 ggr
Nuit
0

Hundorb?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur vet man vad som är en orb? Vad är en orb egentligen förutom ett ljusfenomen på ett kort?

Dance
0

Jättebra fråga Nuit-- hoppas nån kan svara.

Hälsningar Silja

Nuit
0

Funderar fortfarande…

[Jeremina]
0

Enligt Canon blir det vita prickar eller stjärnor av damm t ex inte runda cirklar med stjärnor. En "äkta" orb ska vara en ande som vill visa sig eller liknande. En energi i rörelse…..

[Jeremina]
0

Lyfter upp då få svarat här. Jag tror i alla fall att man ibland kan få andar på kort. Vår Sajtvärd har i vissa trådar sagt "är det en rund sak är det en energi" medans hon i vissa sagt att det inte är det….

Men är hon ett facit?

Elisabeth-J
0

#4 Men snälla Jeremina, nu får du väl ge dig med din otrevliga attityd! Jag har skrivit i trådarna hur jag ser, känner eller tror precis som andra har gjort, har aldrig skrivit att det är si eller så. Om du har något emot mig så ta det med mig privat istället för att ge stickningar som du ofta gör i trådarna. Jag är Sajtvärd men jag är inget facit och har aldrig utgett mig för att vara något sådant heller!

Nuit, Använd sökfunktionen så hittar du flera tråden där det finns beskrivet vad en orb är.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Jeremina]
0

Jag tycker att du hugger på allt jag skriver. Du har inte varit konsekvent i dina svar om just Orber varför kan du inte bara medge det?

Det verkar vara Du som har något mot MIG och jag har känt det när jag tyckt något annat.

Om du tycker att jag har en otrevlig attityd så får det stå för dig….jag är jag och du är du….Obestämd