Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1320 ggr
sven-g
0

Katten Micke

Jag har fått lite kritik, typ varför klarar du ej att hitta din mors katt. Katten har varit borta 1 månad. Micke är okastrerad. Är det någon här som kan hjälpa till, själv känner jag inte något.

Thinka
0

Har du något foto på Micke? (katter brukar ju vara i rörelse hela tiden så de är inte så lätta att spåra alla gånger.)

sven-g
0

Tyvärr finns det ingen bild som går att lägga in. Vet inte om den är fotograferad, jag tror inte det.

wolfie
0

Om det är någonting som jag skulle vilja kunna så är det att kunna finna katter o andra djur!hoppas ni hittar din mammas katt sven!

Cristine
0

Jag brukar också vilja se en bild. Hur såg den ut..kan du berätta närmare.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

sven-g
0

Mycket liten hankatt grå med svarta ränder, lite rädd för obekanta. Katten är ca 4 år. (när det gäller han katter kan dom ju vara borta ett tag)

mommo
0

Jag tror nog att han lever. Men han håller sig undan, syns inte till så mycket. (Därför har ingen sett till honom).

Anledningen till att han for iväg var troligtvis någon hona, och jag tror nog att han kommer tillbaka ännu. Men han verkar inte att ha bråttom!

sven-g
0

Om katten kommer tillbaka skriver jag detta, min mor behöver sällskap. Har pratat med henne och kommit fram till detta. Vi är överens om att en steriliserad honkatt vore det bästa alternativet. Det börjar bli lite långt till golvet därför ej kattunge så.Steriliserad katt hona 2-4 år sökes av pigg 78 årig dam, livet katten får leva måste vara rena dröm tillvaron som katt. Får leva på landet 300m till trafikerad väg, kommer att bli ompysslad som ett barn, helst i dalarna bör katten finnas. Kan även betala en slant om tycke uppstår

Katarinaj
0

På hittekatter i fokus finns där säkert ett antal katter som behöver nytt hem.

sven-g
0

Tänkte prova här först, är mycket rädd för att hon skulle få en problem katt.

Katarinaj
0

Ok, jag gick in på deras sida nu och det verkar seriöst. Steriliserade/kastrerade, vaccinerade. Finns beskrivning på temperament och detta är människor som verkligen vill att katten ska få det bra. Men här kanske dyker upp ngn här.

Felicula
0

Hoppas verkligen ni hittar er katt i första hand. Men annars är ett tips att gå in på olika kattklubbars hemsida och leta efter omplaceringar, mindre risk att katten har ett "vilt" förflutet då.

sven-g
0

#10 Snällt av dejGlad

TantAlma
0

Jag skickar en önskan ut i universum att han ska komma hem, det funkade faktiskt sist en bekants katt var borta.. Skrattande

Alma

sigge111
0

Tycker mig se att han har "tagit in" hos en snäll fabror i grannbyn. Sydost från där din mamma bor.Glad

sven-g
0

#14 jag känner alla i den byn, är nästan släkt med varenda en på nått sätt och vis. Men så kan det visst vara, ska kolla med släkten.

Skulle inte förvåna mig om den kom tillrätta. Ska och titta på en katt på måndag åt morsan. Då brukar dom komma tillrätta.

sigge111
0

Ja det vore typiskt. Men då får kanske katten en kompiskatt också, det är bra.

iceberg
0

Det var inte mycket hjälp du fick här inte. Lycka till i alla fall.

[GunillaF]
0

#17 Jag tycker det ser ut som om han fått några tips. Han har kanske inte hunnit kontrollera allt ännu.

Jane-Lyzell
0

Runt utsund! Har ni letat där? ser en lada!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Cristine
0

Jag är inte mycket till hjälp för jag se honom ligga i knät och blir kliad av en kraftig karl med arbetar eller joggingbyxor..verkar vara i ett kök.

[GunillaF]
0

Hur går det har katten kommit till rätta?

kajsa-kavat
0

Har katten kommit tillrätta ännu ? Många som undrar.

sven-g
0

Den har inte kommit till rätta, hämtat en ny katt åt moder. Tror själv att han försvann i skyn, med klor runt sig. Känns så.

Katarinaj
0

Åh, men då får du allt berätta lite om den nya katten.

sven-g
0

Satt ut en blänkare på hitte katter i fokus. Fick tag i en katt som jag kände att min mor kunde ta den. Men när vi kom dit blev jag lite fundersam, katten verkade skygg och gömde sig direkt hon som hade katten fångat den. (Det var inte hennes katt utan den kom från en kvinna som blivit sjuk så hennes katter skulle avlivas)  När vi kom hem till morsan gömde katten sig under soffan. Men på natten kom den och lade sig i fotändan i hennes säng. Dagen efter i går var jag dit och kollade, katten betedde sig som han inte varit på något annat ställe. Min mor är hel nöjd.

Katarinaj
0

Vad glad jag blir, en riktig solskenshistoria. Jag är glad för både katten och din mor.

Kram till dig, mamma o katten

Thinka
0

Så glad jag blev av att läsa att mor din fått en ny vän Sven-g!

tommytoe
0

#25 Så roligt för din mor och att katten fick ett nytt hem.

Jane-Lyzell
0

#25 Låter ju som det var meningen - tack för du delar med dig:-)

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

iceberg
0

Vilken solskenshistoria Skrattande

Cristine
0

Vad fint att katten fick ett härligt hem och att de trivs med varandra.

sven-g
0

Tack Min mor behöver detta sällskap, så hon har något att prata med sina syrror omGlad