hjälp
kan någon hjälpa mig och se hur min förra häst mår? sen jag sålde honom har jag inte hört någonting. hur mår han vart är han? Saknar han mig?
har en klump i magen just nu
Tänkte skriva något men törs inte..eller jo…hoppas du får hjälp och att det blir rätta svaren.
Annars tänkte jag: Du kan inte få reda på det genom att söka dem du sålt hästen till om du kan få tag på dem.
Eller vill du ta en genväg så någon ska se genom det mediala bara…nyfiken…hur som helst så är jag inget bra på det än men hoppas någon kan hjälpa dig…kram!
jo man kan ju tycka det, men jag får väl inte några direkta svar av personen som har köpt honom=/ vilket känns JÄTTE jobbigt.Det är därför jag vänder mig hit om någon kan hjälpa mig och finna svaren vill säga. Det var med sogr i hjärtat som jag sålde honom, så ni som har djur vet ju hur mkt dom betyder för en…
Förstår det känns jobbigt… om du ka n kanske fråga honom att få hälsa på och se med egen ögon hur hästen har det….?
Det känns alltid jobbigt att skiljas från djur, de har ju ingen som helst talan utan vi mänskliga varelser måste ta detta beslut och det är ju jobbigt. Men mitt råd till dig är att du hör med de som köpt hästen om du får komma dit, är man djurvän så förstår de.
Jag tror att det kommer att bli bra, sänder healing till både dig och hästen.
Kramar kaja
Jag känner med dig om du inte får något svar…Dem som är duktiga på sådant här på sajten måste kunna jobba för att hjälpa dig…
Du ska få ett pm av mig!