Magiska Julklappar!
Jag måste bara få berätta eller tipsa om en finfin julklapp.
Jag hade mitt lilla gudbarn hemma som blir tre år och självklart är hon "ovanligt försikommen" för sin ålder som alla barn
!
Lilla damen har sedan förra året haft ett seende som ofta är utvecklat hos barn men senare försvinner. Hon har ofta vänt sig till mig och på sitt egna språk pekat och visat vad hon ser och att det är lite otäckt, hon känner nog att jag har kunnat ta det på rätt sätt antar jag.
Nåväl, hon fick i helgen syn på min drömfångare och jag fick förklara vad den var bra för, hon funderade en stund och upplyste oss sedan om att hon minsann skulle få en drömfångare i sitt paket, en ROSA färgad drömfångare
!
Så jag hittade faktiskt en liten rosa dröm på nätet som jag nu beställt och som jag får ladda med en massa goda energier.
Jag fullkomligt älskar dessa bedårande ungar
!
Har ni fler tips på fler magiska bra klappar till både vuxen och liten så berätta gärna.

Åh vad vacker den är. Hon kommer att bli överlycklig!
#1 Javisst är den som en rosa smällkaramell:)
Åh, var hittade du den Hellas ?? Skulle passa min lilla systerdotter alldeles perfekt !
Kram
Amor Vincit Omnia
Jättefin :-)

Just den Rosa färgen som är på fjädrarna, är min favoritfärg.
Härligt
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#6 Jag tänkte först handla en till andebarnen men det kändes som om de kanske ska ha lite mer att ta på:)
Väldigt söt! 

Oj oj oj där fanns det myyyycket vill ha……
Vilken härlig berättelse!
Jag längtar efter tiden när mitt lilla barnbarn blir så stort och ställer sådana frågor.Hon kommer ha mycket att pyssla med och fundera över hos sin farmor!
Jag saknar Amuletten och Carina de fanns i Sundsvall tidigare. nu finns det inget roligt att gå till. 

#12 Du kanske kan åka till Sollefteå? Ta en dagstur till Amuletten där :)
Min syster och hennes lilla dotter som då var 4 år var hemma hos mig en dag och på bordet i vardagsrummet låg det en hög med drömfångare som jag hade gjort i alla möjliga färger. Vi ska sätta oss där och fika så vi plockar undan och Mira säger: Det här är ju drömfångare, jag vet vad det är för något och sen berättade hon länge om drömfångare och hur man skulle göra för att rena dom osv. Syrran såg chockad ut och frågade hur hon visste allt det där, hon ryckte på axlarna och svarade: Jag vet inte men jag vill ha en lila! Jag gjorde en lla drömfångare som hon fick i julklapp :)
Barn är så härliga och dom barn som jag har gjort drömfångare till vårdar dessa väldigt ömt och varsamt :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#13 Ja visst är de härliga de små liven och har så mycket kunskap inom sig :)
#13---> *ha ha*…underbart att höra barn berätta…o om deras funderingar
*Ops* nuhar jag beställt rökelser till min ena sons glädje, och den andres ..njaaa *S* Kul att jag även hittade 3 st CD-skivor av Malou Berg, ja bara för att jag sjungit i hennes Gospels kör :-D
#13 Det hade jag tänkt göra redan i år men tiden räckte inte till men nu får jag vänta tills det blir varmare och skönare ute.