En annan dröm
Jag har i många år drömt att jag är så kissnödig och letar toalett (innan ni tänker: du är kissnödig, så brukar jag inte vara det på riktigt) men hittar ingen.
Så ibland hittar jag toaletter men den ena är smutsigare än den andra. Till slut kan det vara fullt av avföring på toaletten men jag måste in. Då brukar jag vakna och ha hjärtklappning.
Visst låter det äckligt?
Åh, jag brukar drömma att jag är kissnödig men då brukar jag också vara det. knepigt. Undrar vad din dröm betyder. Kankse du känner dig trängd i ditt liv och får för lite tid för dig själv.
Någon annan kanske vet? Ice-kramar! det lät tokigt!
Jag hoppas att någon vill hjälpa mig i morgon…..
En vild gissning 
Det första jag kom och tänka på va att du går och bär på något som du behöver få ur dig men vet inte hur.
Det finns säkert någon som kan hjälpa dig
jag håller tummarna
kram

Jag tolkar det som att du har en del inom dig som du behöver rensa ut, det kan vara gamla saker du bär omkring på och du kan vara en person som lätt tar in andras energier och istället för att få bort det så behåller du dom energierna tills du kommer till "bristningsgränsen" så det kan vara bra för dig med rensningar nu.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Håller med om ovanstående. I och för sig är det ju din dröm, men som psykologen på Friskvårsledarlinjen jg gick på brukade säga: Om det vore min dröm så skulle jag tolka den så här:
När man får en tolkning från någon som träffar där den ska, ibland inte så man jublar, det är ju budskap från det undermedvetna många gånger, då brukar man känna det. Något slår an inom dig. Kanske känns det bara lugnt och rätt, kanske blir du förb… och egot går igång. Men en reaktion av något slag brukar komma när det är mitt i prick.
Vore det min dröm, så skulle jag tolka den som att jag inte rensar ut det jag behöver göra, inom mig själv utifrån mina egna smärtor. Detta för att kisseriet för mig står för njurar, utrensning - det som kroppen inte vill ha. Sen när jag inte hittar någon toa - jag skulle känna det som att jag verkligen inte vet vad jag ska göra av det som finns därinne…
Sist - när jag hittar en toa så är den nedkletad med någon annans skit och där vill jag ju inte göra den utrensning jag behöver….
Intressant dröm. Kanske är det något i min tolkning som slår an en liten igenkännande ton inom dig. Annars inte….
Lycka till med drömtolkningarna, drömmar berättar så mycket….
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
#4 #5
Ni har nog rätt båda två. Jag har gått hos Psykolog i flera år för att kunna hantera mina smärtor. Hon har hjälpt mig få bort den ångest jag hade förut.
Jag tar verkligen in andra människors elände och vissa tvingar på mig det och jag skulle vilja kasta det i ansiktet på dem. Men jag vill vara snäll och hjälpsam så är det bara.
Men just det här kan psykologen inte hjälpa mig med. Om jag bara visste vad "skiten" var. 
Du kanske skulle prova med hypnos för att se vad som ligger bakom
Kram cilla.
Jag har verkligen funderat på hypnos. Det är nämligen så att jag hatade att gå på dagis. Förra året var det ett tv-program från platsen jag är uppvuxen på.
När jag såg dagiset började jag bara skaka och kallsvettas och ville spy. Jag kan inte se bilder på vissa dagis på tv:n, interiörer som påminner om mitt dagis. det är 45 år sedan.
Jag vet inte vad jag blivit utsatt för men något är det. Min mamma är förtvivlad för hon förstod inte hur jag hade det. jag bet ihop men det har satt sina spår.
När jag känner lukten av viss mat och ser dessa matvagnar på sjukhem el liknande blir jag fysiskt sjuk.
Hör det till min dröm att jag om jag ser små toaletter och handfat också reagerar likadant.
Var finns hypnoshjälp? Kram Jeremina!
Det första jag tänkte på var att du har en kris som du måste lösa och bli av med fort! eller att du försöker hitta en plats där du kan vara ifred och göma dig från hot. Att du fortsätter söka är ett bra tecken på att du vill lösa dina problem:)
det kan vara en frustration för personer som inte sköter sig och tar hand om saker och ting efter sig. Att dom tycks tänka att någon annan kommer göra det åt dom och att det inte är deras problem.
Min lilla tolkning=)
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
#5 Håller helt med dig att det är ett budskap från det undermedvetna som man inte alltid ser själv. finns ju många såna som man kan behöva andra för att upptäcka. "om det var min dröm" bra citat
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
#9 #10
Du har nog rätt att jag har velat gömma mig ibland. Det är alltid till mig alla nära kommer när dem har problem och ibland blir det för mycket! Tack!
Kanske är det att du är trött på att bära andras bördor om du upplever att du gör det, att ta andras skit så att säga och nödvändigtvis inte då bokstavligt
. Kanske dags att tänka på sig själv och dina egna behov…bara en liten tanke kring din dröm.
Amor Vincit Omnia
Jag brukar ofta drömma precis samma drömmar som du! Jätteirriterande att man inte hittar en ren o fin toalett. Nu senast var alla toaletter på damavdelningen upptagna och jag fick gå in i en jättetrång toalett med utedass i. Alla andra hade vanlig fin spoltoalett.
I drömmen känner jag att jag måste ändå använda toaletten.
Och om jag hittar en vanlig fin toalett, så går det inte att låsa. Även om jag låser, så är dörren inte låst!
#12 Jag ska tänka på mig själv mer nu för det har nog med det att göra. Tack!
#13 Jag drömmer precis som du också det med utedass. Också att jag inte kan låsa och ibland kommer någon in t o m…då är jag inte ensam om dessa drömmar. Tack!