Brett band!
Helt plötslig fick jag ett ovanligt problem i går. Jag har flera billiga glasögon med aluminiumkarmar och igår när jag skulle titta på bilder med min svägerska fick jag som ett brett gummiband som stramade åt runt huvudet. Det kändes otäckt och svägerskan tog fram de andra för att prova och det var likadant så jag tog på mej hennes som hade plastkarm och det gick över så vi fick byta. Kan det ha med energin att göra?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja, det kan ha med energin i just metallen som du kände av.
Plast är ju lite mer ett "dött" material eller rättare sagt, det leder inte energi så enkelt (vad jag själv upplever det som).
Du håller ju på att öppna upp nu så det kommer att inträffa många saker som du upplever som annorlunda än tidigare.
Tack Hellas! Då var jag på rätt spår.
Aluminium är ingen metall som man kan känna av utanpå kroppen för den fungerar inte så. Däremot om du stoppar i dig det genom många mediciner som innehåller aluminium så kan du bli sjuk. det var nog bara känslan av att aluminiumet drog åt mer än plasten och inget annat. Har arbetat inom den tekniska tillverkningindustrin.
aluminium är inte ledande!
Har också haft problem med metaller i munnen och lärt mig mycket genom åren. det är sant! Ice
Jag äter inga mediciner men har guld i munnen. Men det har jag haft väldigt länge och det problemet har aldrig uppstått förut. Jag har haft glasögonen ett par år. Jag trodde aluminium var ledande eftersom jag har en magnetspis.
Är inte det en metall? Då fick jag lära mig något nytt, tack så mycket :)
Olustigt är det i alla fall att tugga på Aluminium om man har gamla lagningar
!
Men kom ihåg att man pratar inte om ström i detta fall utan man pratar om andlig energi

Det stämmer att man kan vara extra känslig för metaller. Själv kan jag inte ofta bära ringar, arband eller örhängen för det stoppar energiflödet så dom gånger jag bär smycken åker dom av ganska fort igen, jag gjorde det omedvetet en lång tid innan jag förstod vad det berodde på. Det är jättetråkigt för jag älskar smycken men kan inte ha dom på mig förutom vid några tillfällen.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har också märkt att jag inte kan bära smycken så nu har jag skrivit över dem på barnen. Verkligen synd.
#5 Jasså du menar så att man talar om andlig och inte teknisk energi. kanske jag är för tekniskt inriktad och tänker endast så.
#8 Taget från Wikipedia:
Andlig Energi
Energi
Tack Hellas!
#10 Puss tillbaka *Ler*, gå och natta dig nu
!
#9 Jag har erfarenhet av metallsmak i munnen tills jag fick sanera bort allt amalgam….då försvann det!