Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 543 ggr
[Jeremina]
0

i går kväll

Jag har en fd arbetskompis som dog i somras. Hon hade 50-årskalas på en lördag och på måndag hittades hon död.

Igår kväll såg jag henne och hon var gulbrun runt ögonen och sa: Hjälp mig! Hon upprepade det flera ggr. Det var obehagligt och jag hade hjärtklappning hela natten, svettades och frös och ont i vä tinningen.

Vad ska jag göra om hon kommer igen?

Elisabeth-J
0

Du kan börja med att fråga henne vad hon vill ha hjälp med.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Jeremina]
0

Hon skrämde faktiskt mig och jag brukar inte bli rädd när någon kommer. Men hon smög på mig och det gjorde hon när hon levde med. Jag tyckte hon var obehaglig då också för hon tvättade sig aldrig och luktade så illa. Det kände alla så hon var inte så populär.

Men hon var alltid snäll mot mig!

Jag ska fråga om hon kommer igen. Tack för ditt svar Elisabeth….Skrattande

Elisabeth-J
0

Ok, om hon gjorde så när hon levde så är det inte konstigt om hon gjorde så igår för dom brukar komma och visa sig på dom sätt som gör at vi förstår vilka dom är.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Trisha
0

På något plan visst hon ju det - att hon inte var så populär. Det KAN ju göra att hon har lite svårt att hitta friden efter den snabba övergången. Säkerligen ser hon ditt andliga, mediala ljus, eftersom du är öppen för det och därför söker hon sig till dig (ingen sanning, bara ett förslag). Om hon kommer tillbaka, be henne ta sig till ljuset dit hon ska och att hon där kommer att känna sig helt accepterad precis som hon är. Kanske det hjälper…

Lycka till och säg bon voyage till henne!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

[Jeremina]
0

Det var så tragiskt för hon levde esam i en barack med hundar och när hon fick missfall en gång i tiden fick hon inte se barnet. Det var så missbildat.

Obduktionen visade att hon dog plötsligt när en åder i hjärnan sprack. Hoppas hon kommer så jag får berätta för er alla….