Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 879 ggr
tommytoe
0

Dagens 2 december

Godförmiddag!

Milt väder, har redan varit i stan och gjort ett par ärenden.

Ha en bra dag!

Kramar

Elisabeth-J
0

Kikar in här en snabbis. Här har hela morgonen och förmiddan gått till att jag har vänt upp och ner på huset för att hitta mitt bankkort som varit borta sen den 21/11. Men nu ger jag upp, åker snart in till banken så vi ses om en stund igen :)

Ha en underbar dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Spanaren]
0

Grått och minus 9,8 grader kallt och har haft en underbar skogstur med vovven plus en sparktur till affären. Sinnet är milt och allt är bara så toppenGlad som det ska va!

/kram Bappi

Eleri-Twinkle
0

Jag ska fixa i ordning lite här hemma, sen bär det av till tryckeriet idag*wiii*

Katarinaj
0

Skäms Vaknade precis. Är helt slut efter en minst sagt tuff helg på jobbet, med premiär för vårt julbord.

Nu blir det en dusch, sen lite pyssel i hemmet. Innesittarväder med regn i skåne.

[GunillaF]
0

#1 Hade du inte en annan jacka på dig den dagen! Kolla fickorna på den jackan.

Vibeka
0

Har du en mindre kommod eller nån liten byrå i mörkt äldre trä Elisa? ser en låda där som öppnas…kolla där Flört

regn och snor och värk här i dag Rynkar på näsan MEN har blivit uppringd av ev personalchef för att de är intresserade av nig till en föreståndartjänst på ett HVB Hem för ungdomar,kommer att bli kallad till intervju!!! håll tummarna för mig nu Glad

sven-g
0

Sitter på jobbet lugnt för närvarande, funderar på vad jag ska göra när jag kommer hem. Kolla hur det går med katten hos morsan, byta skylt belysnings lampa pga besiktning i morgon. DVS allt neutralt.

Elisabeth-J
0

#6 Jag har ett stort skåp men där finns inga lådor och skpet har jag gått igenom. Ska fundera på vad det kan vara för låda.

Jag håller tummarna för dig!

Kramar

Elisabeth 

Jane-Lyzell
0

godeftermiddag - här är milt men endå snöar det:-)

#8 Leta i dina väskor!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

tommytoe
0

#6 Håller tummarna för dig!

Kram

wolfie
0

Goddagens vaknade 5 i morseObestämdså har tvättat o tvättat..sen blev jag så trött så har sovit några timmar o lite nyvaken nu..blir en konstig dag..snöar för fullt nu här!

[GunillaF]
0

#1 Som sagt var:

#5 Hade du inte en annan jacka på dig den dagen! Kolla fickorna på den jackan.

Blackfeather
0

God eftermiddag!

Här, en bit utanför Gävle, så håller all snö på att regna bort :-(

Kvällen kommer att bestå av diverse hushållsbestyr och adventskalendern som jag är barnsligt förtjust i att titta på Glad.

Ha det gott!

Elisabeth-J
0

#12 Som sagt var? Vad menar du? 

Jag har 2 jackor men använder bara den ena och hade den även den dagen, båda har vi kollat igenom ordentligt flera gånger. Men nu förvånar det mig inte om det kommer fram när jag har skaffat ett nytt idag.

Elisabeth 

SEViking
0

Tjenixen, "long time no see".

Ja du, du kommer att hitta kortet och sen kanske du blandar ihop dom så du inte vet vilken kod som går till vilket kort. he he

Åså grattis i efterskott då förstås, en kram till dig.

K R A M !

SEV Tungan ute

Jennie-S
0

Halloj! Dagen började redan när jag klev upp vid sex, då gav jag upp hoppet om sömn..
Vid sju tiden drog jag ner till tvättstugan för att hjälpa min mormor med tvättningen av alla hennes mattor, kan ju inte låta henne bära på massa tunga mattor.. sen tog jag med mig mina muffins jag bakade igår så drog vi hem till henne och mumsade i oss dom med kaffe =) 
Sen när jag kom hem så var det som om kraften hade sugits ur mig, orkade knappt sitta upprätt så jag gick och la mig i sängen och hoppades på att få sova en timme men nix, låg bara och blundade och en miljoner tankar snurrade så det var kört.. klev upp och fixade lite lunch och snurrade runt och läste artiklar här på övernaturligt och vips, så fick massor med kraft och vart jätte pigg så nu är jag i full gång och håller på och städar i köket, inne i alla skåp, luckor mm.. *S*
Kändes så skönt nu när jag fick den energin, njuter av varje sekund!

Va bara tvungen att ta en liten paus och kika in här, men nu måste jag fortsätta är livrädd att energin ska smita iväg igen *S*

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!

Kram

[Hellas]
0

#15 Halloj Sev, det var ett tag sedan men kanske är det dags att ha en tramsfredag  :rockon:!

Elisabeth-J
0

#15 Ja risken finns kanske ;) Nej jag har samma kod på båda :)

Kul att se dig igen och stor KRAM tillbaka!

Elisabeth 

SEViking
0

Fredag, det e ju aslänge till då ju. Visst kan vi de, men nu ska ja åka å äta, ja e enarmad nu nå veckor till, så jag har ju lyxen att äta ute, giltiga bortförklarungar till att ja e lat å inte lagar själv asså. he he.

Ja har opererat tillbaka en sena till tummen sim gick av i september, å har mu då gipsad arm/hand. Dom tog en sena från pekfingret.

Hörs å störs

SEV Tungan ute

Vibeka
0

#8 #10 Tack  Skrattande

ja i allafall ett vackert sånt där äldre skåp med vackert mönster som typ körsbärs trä…Håller tummarna för att du hittar det nånstans! Flört

Elisabeth-J
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här skåpet är det enda jag har som är gammalt, är det ett sånt du ser?

Elisabeth 

Vibeka
0

Ja träet stämmer men Hmmmm jag ser ett lägre skåp…nåja har du kollat igenom detta skåp då?? Flört

Elisabeth-J
0

#22 Det skåpet är genomgånget 4 ggr nu Glad

Elisabeth 

Vibeka
0

#23 Äsch… Tungan uteHmmmm det jag ser är detta skåp hela tiden men det kan ligga klurigt till ,du vet så att man nästan inte kan hitta det,längst upp liksom…

Elisabeth-J
0

#24 Jag har mina misstankar ;) Jag tror att det är som vanligt, en från andra sidan som vill hjälpa mig :)

Det är ju så att jag skulle fixat en annan grej redan för ett tag sen men har inte hunnit och när kortet försvann så började tiden rinna ut. Det finns väldigt märkliga omständigheter och inga logiska förklaringar till hur kortet kan ha försvunnit. Idag har jag fixat allt så det förvånar mig inte ett dugg om det plötsligt ligger på sin vanliga plats när som helst, det händer här ganska ofta :) Fick hjälp med en spark i baken att sätta fart med det som var bråttom att fixa ;)

Elisabeth 

Vibeka
0

Ja det förstår jag till fullo! Ibland är de fiffiga värre Flört

Skönt att det du skulle fixa blivit gjort nu i allafall då får vi se om krotet dyker upp,säg till när du ser det Cool

Elisabeth-J
0

#26 Jag hojtar direkt när det dyker upp Kyss

Elisabeth 

hinzidi
0

I dag var det helt herligt at gå ute, det er massa snø, og det snør ennå :) det er en ro som senker seg med snøen.

Også har jeg fått shakti-mattan i hus endelig, gått og ventet på den, nå skal det provas endelig :)

ellers går dagene veldig fort! jag fattar inte var tiden har tatt vegen! ;)

[Hellas]
0

Jag har haft det en fantastisk dag idag eftersom det är ytterligare ett steg i rätt riktning dvs. ljusare tider :)

Tatsu
0

Jag har inte hunnit varit inne på sajten på ett tag, haft fullt upp med julskyltning och bakning för maken har fyllt 50 år.
Försöker att göra en snabb koll så jag inte har "missat" något spännande, men jag ska egentligen gå och stryka gardiner.
Kollar runt ett tag till sedan måste jag sätta fart.

Idag hade vi besök på jobbet från andra sidan, jag kände av att någon var i min närhet och T.O. såg skymten av en person.
Vi var inte på samma ställe eller i närheten av varandra och ingen av oss sa något om händelserna förrän vi satt i bilen på väg hem.
Jag vet inte om det är någon som vill oss någonting, vi får väl se vidare om vi får kontakt igen./ Tatsu

Ps. Här har det snöat hela dagen, inge roligt att köra hem, snörök och oplogat, hoppas att det ger sig tills imorgon.ds

botakt
0

Idag har det SNÖAT hela dagen! en dec härlig snö! Snart blir det att tolka bakom BangenSkrattande  Jag har haft besök i dag från andra sidan med som har varit hos mig hela förmiddagen och eftremiddagenSkrattande

[Puppan]
0

Hejsan!

Här snöar det å det ä riktigt otäckt att vara ute på vägen. Har varit på Ikea å vi har ett antal mil dit att åka.. hua.. Halkit å slirigt som bara den.

Ja som sagt där har vi varit heela dagen å kom hem med tre julklappar av 110 st känns det som. Börjar känna lite stress nu inför julen.. hur ska ja hinna.. Ja det ordnar sig nog..

Ha en bra kväll eller godnatt kanske!

sven-g
0

Jag får till mig när det gäller kortet, en lång kappa samt en svart handväska. Har ingen aning om det har något att göra med kortet

Elisabeth-J
0

#33 Kortet har fått en förklaring tillsammans med en hel del annat som har hänt sista tiden så kappan och väskan kan stämma bra ;)

Elisabeth