Vad är det på bilderna?
hej, hej
Rätt så ofta har det hänt att jag fått "fläckar" på mina bilder, både, det med olika kameror. Efter att varit inne här och läst, började jag reflektera över om det kanske kan vara Orber. Det är inte damkorn, för kamerna dessa kort är tagna med är ny. Jag kan ingenting alls om Orber och sådant, så jag kan mycket väl vara ute och cykla =). Men skulle vara roligt att höra er synpunkt på bilderna.
Lägger upp tre bilder.

Ser ut som vad jag kallar orb och andra medium med men på den här sajten har dem vad jag kallar "orb-allergi"….skämt åsido men man får dålig respons.
Kan undra vad dem som är skeptiska säger om fotot som togs i ett ridhus i programmet "Det okända" igår när det var kända medium som var med.
Dem verkar mycket duktiga mor och dotter Öhrnberg i alla fall!
Ta fler kort så kan du se om dem återkommer och vart. För mig kommer dem alltid i samma rum. Kram Jeremina!

Gud vad spännande. Jag har haft de "fläckarna", sedan lång tid tillbaka på mina bilder, trots att jag flyttat runt mycket, så det är inte från samma rum.=)
Såg inte programet. Men kanske värt att se reprisen med andra ord.
kramar
Se reprisen! orberna eller andarna följer dig ska du veta. Jag har bott på samma ställe så länge så dem är bofasta med mig tydligen men det är nyligen som dem börjat visa sig på bild.
Kramisar

Det ska jag göra. Jag kanske har någon som följer mig med andra ord då. Spännande! =)

Jag håller med om tt det råder orb-allergi här.
Jag tycker i alla fall att det är intressant. Nog är det nåt märkvärdigt på dina bilder frostflinga. Jag tror inte att det är damm, konstigt om du bara har ett dammkorn hemma.
Några säger att Orber skall vara mer lysande men eftersom det är energi tror jag det beror på hur stark den är vid det tillfället.

Ja, man vet aldrig. Hade det bara varit ibland, hade man kunnat misstänka att det var ett damkorn. Men eftersom det kommer så ofta på mina bilder, och oftast bara i en eller två prickar är det intressant. Skulle vara kul att ta reda på vad det är, om det nu verkligen är Orber, dvs. =)

Om någon är nyfiken att titta på fler bilder, så skicka gärna ett Pm, skulle vara roligt om någon av er kunde ta reda på vad det verkligen är. =)
Enligt ett medium jag talat med som har erfarenhet är mina Orber i hallen just energier och det är mina närmaste som är döda. Vi har foton i ramar på både mina närmaste och min mans föräldrar just där dessa uppträder.
Kan också tala om att i rummet bakom väggen där låg ett barn som är15 mån i helgen. Hon gick omkring och sa: Kom Nenne! Min
farmor som dog 1994 kallades Nenne av barnen inom familjen!

kul att se =)
jag tror inte att det är "orb-allergi" på sajten. Men däremot tror jag att de flesta "orb-foton" som visas har en naturlig förklaring. Därför kan det vara bra att gå in på fotosajten och fråga där vad dom tror.
De flesta kort som visas här är faktiskt bara damm eller ljusreflexer och inget annat.
Vilket jag också tror att dessa kort är.
Att det bara blir ett synligt dammkorn kan vara för att ljus faller på just detta dammfragment. Sen kan det finnas en miljon dammkorn i luften utan att dom syns.
Så visst är det möjligt att fotot kan visa bara ett dammkorn

Låter konstigt tycker jag, borde det inte, åtmindstone på någon av korten synst fler damkorn isåfall?