Eleri sjunger folkrock:-)
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=50861239
Som vissa av er vet så sjunger jag lite då och då, mer eller mindre bra. Nu har jag fått den stora äran att göra ett gästspel på folkrockbandet Fejds kommande skiva. Låten "Älvorna dansar" sätter i gång så fort ni klickar i gång länken/sidan.
*Kram på er*
Va fint du sjunger Eleri.. Jag fick gåshud på armarna :-)

Du sjunger jättebra ju!!Lyssnar just nu på din space oxå..kanoners!vilken fantastiskt själ du är Eleri!!Så mycket skapande!
Kram
Glömde Kramen..

Folkrock er herligt! så fint du sjunger! :))
Jätte fin sång! sjunger du bara i en låt? tycker dom ska varva dig till bandet;)med en gång!
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Ja du passar bra att sjunga till den sorts rockgenre :-)
Oh vad du är duktig Eleri
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Åhh Vackert vännen!!! Kram
Vilken behaglig röst du har. blev alldeles varm 

Jätte fint Det var skönt att lyssna på när man var trött o slut efter jobbet.Kram o Lycka till

Vad fint du sjunger Eleri,och vilken vacker röst du har.
Allt du gör gör du bra. Ja vad kan man säga
mer.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
WOW! 

Du är så fantastiskt duktig, Gud visstre vad han gjorde när han satte ihop din DNA profil 
Håller med alla andra kommentarer!
Kalasbra!!
Du borde göra mer sådan musik, jättebra!
Hoppas få höra dig igen.
Mvh!
starson
Nu vet jag vad du ska bli!
Sjungande konstnär!
Fantastisk röst du har!
Kram
Sanna
x MASSOR Vad goa ni är. Ni anar inte hur glad och varm jag blir av era ord. Det betyder sååååå mycket*Gruppkram*

Vilken fantastisk röst! Gåshud.
Kram på dig.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Coolt,
du sjunger från djupet av ditt hjärta =)
riktigt riktigt bra känsla i det du gör…
Tack från en annan sångfågel
Det här var riktigt bra. Det vore nog något för Urkultfestivalen som går av stapeln här varje sommar…
Guuud så vackert!!!!!….har ju lyssnat på dig förut i youtube, och vet vilken vacker röst du har….och här kommer verkligen din röst till sin rätt….
Du har ju så många talanger så nog fasiken borde du få hålla på något av dessa som ger dig inkomst…
Kramar om dig så mycket jag bara vågar….Eija
Kan bara instämma, din röst passar verkligen för detta.
så vackert gumman 
Kanske dags att spela in en hel skiva på egen hand nu?!
köpare har du redan här på ÖN ett helt gäng! 

Kramis Carina

-Ja…jag kan bara instämma med föregående talare…
du sjunger verkligen *behagligt*
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
det var jätte vackert….
Tack för att du dela med dig..
Alma
Din egen sida var ju det mer av dig på
lyssnar nu… hittde den under "vänner" om det är någon som undrar.
Alma

Vilka gåvor du har, Eleri!! Underbart, och jag älskar också den här formen av musik. Jag avgudade förra Nightwish och den sångerskan tänker jag på när jag hör dig…. Önskade få se dem i Dalhall med sån här musik, men hon slutade ju. Kör på nu så kommer vi alla från ÖN + massor av andra…. Magisk musik i magisk miljö när Älvorna dansar….
Nån skrev så fyndigt här uppe - Gud visste vad hon gjorde när hon satte ihop ditt DNA. I couldnt agree more…..
Varma, varma hälsningar från mig o TACK!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Ja, du är verkligen fantatstisk! Det är så fint att du delar med dig av dina gåvor, fortsätt med det.
Åh…Att dela detta med er godingar på ÖN känns så fint*varm*. Att vara med om en "lilltå" på deras skiva är så stort för mig. Det är nu 9 år sedan jag slutade skola min röst och blev en "sjunga i duschen-tjej" ist*ler*.
22 år gammal lade jag sången på hyllan och trodde aldrig jag skulle återvända. Men mötet med min make för 5 år sedan blev inte bara ett möte av stor kärlek till en man utan även nyförälskelse till musiken. Jag började så smått använda mig av en annan sångteknik (skolade mig till operasångerska i fler år innan). och gick över till mer "vanlig sång" och lite "rock".
För mig har det krävts stort mod att våga sjunga offentligt igen och jag vet att det kanske verkar som jag har värsta självförtroendet som tipsa om min sång här osv, men egentligen är grunden en pockande dröm, inre pepp och på darriga ben*ler*
Anledningen till varför jag "sluta" sjunga var att jag hamnade hos fel sångpedagog. Denne var sådan att allt gick väl så länge han ströks medhårs, men om det inte var på hans sätt så väcktes en minst sagt sorglig sida fram ur honom. Utan att gå in på detaljer kan man kortfattat säga att han tog kol på min gnista rätt effektivt.
Men som sagt, en kärlekslåga väckte den igen. Så nu tränar jag min blyghet och dåliga självförtroende genom att våga "visa upp mig" genom min konst*ler*
STOR KRAM på er alla och än en gång, TACK för alla underbart värmande och styrkande ord
(ps… precis som goa Alma skrev så finns det mer att höra av mig om ni vill. Gå isåfall in på min lilla "vrå" här på ÖN. I presentationen hittar ni två myspace-sidor. Ett litet hobbyprojekt med covers och en annan sida där jag och min make kommer visa upp vårt porjekt Lady Mourning)
Eleri underbart men jag hade varit inne och tjuvlyssnat på dig förr
/kram Bappi

Blev förvånad, inte den röst jag har i mitt huvud när man pratat med dig här på ÖN.
Stark o mäktigt…coolt Eleri, go for i´t!!
Kram Katarina
#31 Ihihih tänkte inte på det där…att man nästan kan föstå hur jag låter när jag pratar*S* Men så är det, det finns lite krut i de gamla piprören*ler*
KRAM Katarina

Ja verkligen!
Oj !!! Så himla bra !!! Vilken fin röst du har. Jag älskar denna typ av musik….
När kommer skivan förresten ?
Kram !
Tack så mycket
skivsläppet sker nästa år, tror det står mer om detta i deras blogg på Myspace-sida så kolla där:-)
De har släppt skivor innan som du hittar på
Kram
Vad du sjunger vackert! Det kändes som att man ville höra mer och mer…vilket jag absolut kommer att göra
. När något har fått en neg. av någon anledning så finns DU och lyser genast upp tillvaron!
Tack för det Eleri.
Kramar H
Nämen gulle El, du sjunge meeer än bra
fast det visste jag ju redan. Du är så begåvad inom många områden…Varm kram/ pia
Tack godingar*vaaaarm*
Jag kommer förhoppningsvis delta i framtida skivor av fejd, lovar att hojta till då:-)
*Kram*
, min dotter som oxå spelar och sjunger bad mig höja volymen på datan, hon bara skrek och undra vem det var, fortsätt så.