Unika fingeravtryck
Fick höra av en person som tänkte till om våra fingeravtryck som är unika och om vi då reinkarnerar har vi då med oss dessa fingeravtryck?
/kram Bappi
Ps Dna har inte funnits så länge så att det går att bekräfta via den vägen
Kroppen är en tillfällig bostad medans själen befinner sig här på jorden, när vi lämnar detta liv lämnar vi även bostaden där även fingeravtrycken finns.
Jag tror inte att vi använder oss av samma fingeravtryck då vi reinkarnerar utan dessa tillhör bostaden liksom DNA gör.

I och med inkarnation inträder föds man i en annan skepnad .
Inget är beständigt . vi utvecklas vidare .
Ändå så finurligt med alla dessa fingeravtryck?!?!
Inget fingeravtryckt är det andra likt och ändå så föds det till nyare människor hela tiden, inte konstigt att man kan börjar undra när fingeravtryckskombinationen ska ta slut?!?!
/kram Bappi
Jag förstår vad du menar bappi. Visst undrar man. kanske åter använder dom gamla fingeravtrycken som fanns för 500-1000 år sedan. Vem vet..Det är kanske på de visset utan att vi vet om det ännu.
Kramis Tina
På tal om fingeravtryck. Ibland när jag blundaroch typ mediterar så ser jag ibland fingeravtrycksmönster för min inre blick *S*
#4 Exakt så tänker jag/ kram Bappi
*6 Kanske om 50-100 år får vi reda på hur
#den kloka har talat. Hon har nog rätt Hellas, tror jag.
Tror du inte vi tar med oss våra fingeravtryck? Nej, det är nog så Hellas. Nya liv och nya kroppar blir det om eller när vi kommer tillbaka.
Nu är jag så trött och önskar alla en godnatt! Kram från Jeremina!
#7 Ja det tror jag också för någon gång så tar väl kombinationen på våra unika fingeravtryck slut, för tänk så många miljarder det finns!
/kram Bappi