måste bara visa....
Damm eller orb….
Kolla riktigt noga i cirklen… Ser ni något?
Syns inte så tydlig på denna bilden men är det någon som vill att jag pm:ar så sag till för det syns bättre icke förminskad bild.
Det jag kan se ser ut som en glad gubbe som ler/skrattar med öppen mun, har stor näsa och en såndär kepsbasker som äldre har.
Tycker faktiskt den liknar en seriefigur lite grann ;)
Orginalbilden ser det nästan ut som Frankensteins Monster 

#2- kom att tänka på att min sambos farfar alltid hade en sådan på huvudet och han hade en rätt stor näsa 
#4 Den syns tydligare där. Tack för duljusade upp den. Jag är urkass på sådant..
Tycker det påminner om teckade spökgubbar. I spöket Kasper.
Tycker det påminner om teckade spökgubbar. I spöket Kasper.
Precis, det har du rätt i :)
Det kanske är TS sambos farfar som hälsar på? :)

Jag ser ett hästansikte.
Eftersom bilden är tagen i ett stall är ju risken stor för att det är damm, men möjligheten finns ju även för att det är en orb.
#10. Nu var det ju ingen diskussion om det var en orb eller dam Utan om ansiktet i cirkeln vad det nu är….
Det märkliga är att dessa "dammpartiklar" bara visar sig den 10:de i varje månad, i alla fall den 10 sept och den 10 November. Ska ta kort den 10 december och se…. Dagarna i mellan finns det ingenting på korten =O
Det liknar lite ett troll utan hår, stor näsa och öron.
Kram cilla.
Jag ser inget ansikte i själva ljusfläcken. Det som skulle kunna uppfattas som ett ansikte ser ju mer ut som att det är mönster i ponnyns päls och att detta ses igenom ljusfläcken.
Har tagit nya kort på småhästarna idag och i samma box men det fanns varken damm eller något annat på bilden i, bara hästarna…

#13# om du förstorar upp bilden lite så ser du nog ett ansikte 
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
För skoj skull tog jag några bilder idag också…. Ser ni något??!!
Märkligt att "dammet" är näst intill på rad =O

#16 Jag tycker mig se ett hjärta i den under ponnyns manke.
Man eller kvinna, kan inte säga riktigt vilken. Från kring 1800-talet om det nu var då man hade de vita kragarna och lite puffärmar…
Personen ser allvarlig ut i sitt ansiktsuttryck
Amor Vincit Omnia
Låter väldigt spännande. Får ni fram något mer så hojta gärna till ;-)
Orb…

spännande =)
Det märkliga var på den sista bilden är att när jag såg bilden och "dammet" så tog min dotterspojkvän upp sin mobil och tog ett kort men det fanns inget på den…
Ja, det är helt okej 
vad det nu är så ser det himla läckert ut. Tycker nästan det ser ut som Nalle phu i cirklen 
#23 Ja, du Hellas vad är det? Vad ser du?
#25 Visste jag det skulle jag inte ställa frågan!
#25 Tror det är damm
, hoppas det är ok