Sensitiv
Undrar om det bara är jag som känner att jag har blivit mer sensitivare på sistone det känns som att jag går igenom en högre utveckling eller hur man nu ska förklara det,åtminstone känner jag att jag är mer "känsligare" än innan. Hur är det mer er andra?
Varma kramar Eva
Vi går mot en tid då vi som känner uvecklas mer och fortare och för mig kan det bli för mycket ibland. Då måste jag stänga av! Ändå både vill och behöver jag lära mig mycket mer.
Annars är det bara härligt att kunna få uppleva dessa saker så kör på du Rocktjejen…….ha det bra!

Vad roligt Rocktjejen! Det är så spännande med allt som sker nu 
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jeremina:jo jag kom på att jag läst om det här inne..men då var jag inte mottagen för det då jag befann mig i en djup svacka fylld med depression..Ja vi kan knappast lära oss för mycket tror jag..=) Tack du med!
Elisabeth! Ja det är verkligen spännande jag har t.o.m både träffat och nu förlåtit en person som gjorde mig hemskt illa fysiskt och psykiskt som ung..jag träffade denna person för 2 veckor sedan på mitt barnbarns dop..jag hade byggt upp en mur om att möta honom igen jag hade gått igenom hela mig själv om hur jag skulle bemöta honom om något otrevligt skulle inträffa osv. men den personen jag träffade nu var inte den samme som då..här fanns inte ett spår av denna ondsinta människa nu fanns bara ett skal av hans forna JAG..direkt sjönk mitt förakt som jag gått och burit under så många år jag kunde inte längre känna jag t.o.m gick fram och pratade med honom och till slutet av själva dop festen så gav vi varandra en kram och jag menade verkligen ifrån djupet av mitt hjärta honom ett bra fortsatt liv och att han skulle vara rädd om sig. Han skulle inte längre kunna göra mig illa..han var inte längre något HOT för mig..på natten när jag skulle sova så grät jag floder och mina tankar gick till honom..jag tycket så synd om honom jag tyckte så synd om honom för hur jag år efter år hade känt ett sånt förakt till honom..kvar fanns bara en människa som var präglad av sjukdom..och mer har fortsatt att befria mig från mina fängslande dåtidens bojor..
förlåt det blev lite långt men kände att jag bara ville berätta om hur livet kan ändra sig..
varma kramar Eva

#3 Jag blir så glad att läsa det du berättar här :) Att förlåta är något som är viktigt att kunna göra i utvecklingen för att kunna gå vidare och du har gjort ett jättestort jobb med det här! Ditt arbete gör mig otroligt glad och jag blir rörd när jag läser, känner att jag får glädjetårar för ingenting gör mig så glad när jag ser människor växa i sitt inre, fortsätt med det arbete du gör på så bra sätt! Att förlåta är en process som kan ta tid innan man kan göra det från hjärtat men när man har gått igenom händelser och sett den insikt och förståelse som ändå finns där, då först kan man förlåta.
Kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Känner verkligen igen det där om att känna sig mer sensitiv och jag tror att det är viktigt att känna efter vad som är bra för oss när vi utvecklas. jag har haft en förmåga att svälja allt med hull och hår när jag har bråttom och det som jag har lärt mig senaste tiden är att lita på sin egen styrka och inte låta sig uppfyllas av andra. Vi kan lära av varandra, men lita på din känsla den är alltid rätt om vårat syfte är gott. Jag tror att det är väldigt viktigt just nu att vi lyssnar inåt och lär oss vad som är viktigt för oss.
Bara ett par funderingar från mig..
Kram och fortsätt din utveckling det är spännande och frustrerande ibland

Tack Elisabeth!
Jag trodde faktiskt att jag aldrig skulle kunna förlåta honom,men det känns underbart faktiskt.
Tack Nuit!
Ja det är nog så viktigt att lyssna på sin egen styrka som du säger. Tack!
Varma kramar Eva