Kärleks experter sökes
Jag söker någon som kan läsa av människors beteenden och liknande i olika situationer, komma med tips och liknande. Jag är i en mycket jobbig situation som tär på mig varje dag och har gjort det under några månader. Skulle behöva hjälp.

Jag antar att du vill att någon ska titta/känna in en annan persons beteende, då det handlar om kärlek.
Att känna in andra en den som frågar brukar man inte göra. Utan att "spå" dig vill jag säga att om du ( som jag läser i din andra tråd ) mår dåligt av det du vill fråga om, så bör du nog släppa det. Inget du vill höra kanske, men är man 16 år ska man inte gå och må dåligt en längre tid av "kärleksbekymmer", sådana kommer man att råka ut för en hel del genom livet. Men det man lär sig med tiden är att inte lägga energi på att försöka förändra någon som inte är "redo" för det. Kan kännas hårt, men så är livet i bland, jäkligt svårt att förstå allt man ska gå igenom.
När man försöker förändra en person, brukar det bli så att man förändrar sig själv i stället till värderingar man egentligen inte har och det slutar bara med att man mår ännu sämre.
Mitt råd är att försöka släppa det du inte kan förändra och som får dig att må dåligt. Inte lätt, men nödvändigt.
Det känns att du är en väldigt klok tjej och du tar dig vidare.
Kram Katarina
Jag har märkt att jag är rätt duktig på att se på andra människor vilka dom passar ihop med, men själv åker jag på nit efter nit
Jag har parat ihop några människor i mitt liv och det håller än.
Jag önskar att någon kunde hitta rätt man åt mig…. :-)