Det okända 26/11
Del 10 av 12. När Reeni Sonesson tränar sina hästar inne i ridhuset känner hon ofta att någon sitter på läktaren och betraktar henne. Hästarna reagerar kraftigt på en specifik plats, och när hon fotograferar platsen framträder något märkligt. Camilla och Liselott Öhrnberg försöker hjälpa Reeni att ta reda på vad det är som skrämmer hästarna.
Kopierat från www.tvplaneten.se
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag kommer missa ikväll och får se om jag hinner se det på lördag.
Tina
Får inte missa idag! låter spännande.
Finns det nånstans på internet förutom youtube som man kan se avsnitt som man missat?

#3 TV4 anytime, du hittar det på deras hemsida: www.tv4.se
Elisabeth
jag tackar!
Ska jag INTE missa 

Veckans höjdpunkt!
Camilla är ju så söt tycker jag och duktig också :)
Äntligen onsdag !!!

Lyfter fram tråden så ni som vill se inte missar programmet ikväll.
Elisabeth
bokad fotölj kväll inför det okända.

Jag är redan bänkad!Bara att skifta om till tv på skärmen!
Håll tummarna att tv håller i kväll, sist la tvn av (gammal och uttjänad)
Förra veckan va trist, spelade in på vhs. Men när man skulle spela upp så la sig ett annat ljud och ett halvt annat program in sig så en fick titta på tv4 anytime istället.
Ja spännande, bra att det blev lugnare för hästarna. Inte så bra då det lätt kan hända en olycka.

Bra…program denna gång !
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
Tv höll och ett bra avsnitt.

Såg inte programmet, men det stod i dagens Norra Skåne ( vår dagstidning ) att det inte blivit lugnare. Det står att det lugnade sig ett tag, men nu är det likadant igen.

Kvällens program var bra,gott samarbete mellan Camilla o Liselotte!
#19 Ojdå,men var ju så mycket där så inte undra på då..

Bra program. Inte ovanligt att det blir aktivitet igen efter ett tag. Den vita dimman syns igen på ett kort som tidningen Norra Skåne tagit
http://www.nsk.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081125/NYHETER/382666795/1125/NYHETER
Lite kusligt men samtidigt intressant det där med galgbacke, men det har nog funnits lite varstans då för länge sen.

Ja det står just det att det var väldigt mycket aktivitet. Står faktiskt på förstasidan i vår tidning om det och ett ganska stort reportage inne i tidningen. Norra Skånes fotograf lyckas få med dimman när hon tar kort.
Blir nog fler reportage, för tidningen vill att man hör av sig om man upplevt något övernaturligt…kul!
Det är normalt när man misslyckas eller tar bort fel andar, dom blir starkare.

Där skrev vi samtidigt Tommy. tack för att du lade in en länk, jag vet inte hur man gör 

har precis sett det,
Mkt stämde in enligt folket på gården.
Men jag tyckte det var tramsigt program.

#24 Ingen orsak… ganska enkelt, men jag lär dig en dag om du inte hunnit lära dig tills dess 
Himla intre sant med orben.Ett fint ansikte.
Lena.P är jag i verkliga livet.

jag tyckte att det var hjätte spänade och det stämde ju precis som de sa.
Jag har följt alla serier ända sen andarnas makt och har spelat in det på band ända sen där ifrån.

Liselotte är jätte bra på hästar. Ett riktigt bra program igår!
Det bästa okända på länge. Mor och dotter matchar varandra mycket bra. Dem är empatiska och verkar varma och omtänksamma. Och mycket duktiga………rosor i betyg från mig!
Mycket realistiskt spännande, programmet hade allt. Undrade om de stackars hjälpsökarna från galgbacken hade något med Snapphanarna att göra ? Det kanske finns ett stort hjälpbehov i skogens tysta skuggor ….
Dom kan ju ställa in gäst sängar där över nätterna så kan alla skeptiker få gå dit och sova.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

#32 *S* Bra idé Christine!