Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 910 ggr
Blixten71
0

Kontakt?

Två händelser som minst sagt förbryllar mig och min fru.

Den första händelsen utspelades när vi hade köpt vårt hus för cirka 5 år sedan,flera gånger hörde vi fotsteg i källaren.Jag "tröttar" till slut på det och säger till min fru att imorgon när vi vaknar så går vi ner till källaren och presenterar oss för vad det nu är,och vi sa vilka vi var och att vi skulle vara rädda om huset,efter det har varit knäpptyst.

Händelse nummer 2 utspelade sig mellan juni 2008 och idag.

Vår katt dog i juni och givetvis så saknar vi honom,jag sa på skoj till min fru att han kanske kommer på besök någon gång och…..

Det första som händer är att jag ska ta mig något att äta ur kylen,så hör jag en duns precis som när katten hoppad ner ur soffan och sedan får jag känslan av beröring,detta hände flera gånger på lite olika sätt.

Sedan dröjde det ett tag(2 månader?) vi hade varit iväg på något och kommer hem på kvällen och öppnar dörren,då hör vi båda en duns precis som när katten hoppade ner från fönstret där han brukade sitta och kolla efter oss,och sedan tycker vi oss båda känna beröring,även detta hände flera gånger.

Den senaste händelsen var idag,jag tänkte för mig själv att det skulle vara kul med ett litet Tecken på att något hälsar på.

Jag fick en riktigt påtaglig känsla av att någon var här(blev faktiskt ganska rädd),men jag gjorde som man brukar innan man lägger sig,och helt plötsligt så hör jag ett högt knäppade-ljud ganska likt det ljud som kan komma från fönster när det är kallt ute.Jag tänkte hmm konstigt undrar vad det var,går en runda i huset och tittar,och när jag kommer till öppna spisen så ligger det en 7-8cm stor kolbit på golvet,den låg så pass långt ifrån så den kan inte ha hamnat där själv!

Detta väckte min nyfikenhet ännu mer. Så frågan är nu om jag ber dem/de lite försiktigt,tror ni då att det kan hända något mer?

wolfie
0

Det kan säkert komma mer besök ska du se..du ber ju snällt säger duSkrattandeKul med aktivitet när man inte blir rädd heller..

bettis69
0

Jag har hört min katt som är i himmelen nu flera gånger i min lägenhet. Bland annat har jag hört honom jama och sedan känt av hans närvaro och sett en bild i min ande där jag nästan kan se honom.

prova fråga och se vad som händer!

Jane-Lyzell
0

Det är nog troligt om det är det du vill - uppenbarligen har du den förmågan att höra och känna in andevärlden! Andevärlden är ingen annan stans den är runt om kring oss:-)

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"