Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: sorg
Läst 652 ggr
Nuit
0

saknad...

I kväll är saknaden och tomheten så stor efter min älskade pappa som gick vidare för en drygt två månader sedan. Tänker på min faster som fick en hälsning av honom samma tid han blev medvetslös på sjukhuset. Vid elvatiden på kvällen såg hon en citronfjäril i ögonvrån när hon läste, märkligt tänkte hon. När de sedan ringde strax innan tolv och sa tiden när han blivit medvetslös så fattade hon. För ett par veckor sedan satt en citronfjäril utan för på trappan, inte så vanligt så här års. Jag vet att han är fri från sin sjukdom nu..men jag saknar honom så…

Elisabeth-J
0

Vilka fina Tecken med den gula fjärilen! Din pappa vill nog visa er att han har det bra. Jag förstår att du saknar honom men tänk på att han ändå finns med dig.

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

TantAlma
0

Beklagar sorgen jag förlorade min egen far sommaren 2006.

Och jag har kännt det du känner. Både med sorgen men endå glädjen att han slipper sin sjukdom och man själv ser dem lida.

Tids nog får du nog också Tecken, det kan vara så att man inte sätter ihop dem först med sin pappa. Så var det för mig.

Jag skrev det i en tråd om lacknafta. Inget jag förknippade med min far. Ett av mediumen här på ön gav mig en utförlig beskrivning i ett PM på min far och sen dess ramlar teckerna in. :-)