God morgon!
God morgon eller natt!…sitter nu här vid datorn äntligen…har varit paj i modemet i fjorton dagar…jag har bara kommit in en snabbis hos dottern….
Äntligen….nu känns det bra igen att få läsa era inlägg….
Vill även berätta att det har varit krångel med våran Britt-Marie med operationen, den gick inte så bra i början som väntat…men nu skall hon vara på rätt väg igen…och jag undrar om ni kan skicka lite varma tankar o healing till hennes tillfrisknande så hon får komma hem….hon har legat på sjukhuset sen hon åkte för op….hon får själv berätta om det om hon vill när hon kommer hem..
Mina tankar är hos henne, och jag har pratat med hennes fästman via telefon, därför vet jag att hon är på bättringsvägen nu…..
Kram till er alla på ÖN
Eija
Godmorgon Eija och er andra på Ön
Britt-marie får krya på sig och jag ska skicka lite healing till henne.
Kramis Tina

God morgon! Vad bra att du kan vara här nu igen :) Hälsa Britt-Marie och jag kommer att skicka till henne.
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Skickar varma helande tankar till B-M!!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Skickar också.,Kram Marina

Goooooodmorning ÖN!!!!! ;)
Kul att se dig här igen Eija :) Hoppas att din dotter blir frisk snart..
kram.
Tackar sååååå mycket för eran hjälp, och jag skall hälsa till henne så fort jag kan…. hon är på lasarettet än….får se om hon får komma hem på måndagen…..
Tackar åter igen för eran hjälp…..
#5, liaW….jag förstår att du har blandat ihop min dotter och Britt-Marie, för båda åkte in på operation samtidigt fast på olika orter….men Britt-Marie är medlem här på Ön och en av mina vänner…hon opererades för gallan och min dotter bypass av magsäcken….jag ber om ursäkt om jag har ställt till så det blev en ihopagoja av allt….men självklart så tar jag emot din omtanke med glädje goa vännen….
Kram/Eija

Äh.. jag som trodde att jag hade koll på läget ;) Skrev det där innan ditt långa PM så jag trodde att jag visste.. jaja..
Då får jag naturligtvis önska att BÅDE din dotter och BrittMarie är på bättringsvägen!
kramar

Nu är det strax dags för mig att sova. Efter dagens kurs har jag setat vid datorn och fixat lite nytt på hemsidan men nu orkar jag inte mer idag så jag får fortsätta imorgon.
Så jag säger Natti natti och kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus