Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 993 ggr
Angelclaw
0

Ni som healar.

Hej!

Jag är jätteledsen nu och skulle vilja be/önska om er hjälp!

Jag har en gerbil som heter Ture, som just nu är jättesvag. Så ni som kan, orkar och vill - jag skulle bli enormt tacksam om ni kan skicka healing till honom så att jag får ha honom kvar. Han är inte så gammal, under året (en normal livslängd på en gerbil-ökenråtta är ca 3 år) och har redan haft en knagglig start, han lämnades som liten ute i ett vinterkallt halmstad, och fraktades därifrån till mig i piteå, norrbotten. Sedan har han haft en tumör i doftkörteln som vi fick låta opereras bort. Han har mao haft sina turer redan.  Jag vill så gärna att han ska få bara frisk och må bra. Kanske detta inte går :( Men då önskar jag iallafall att han slipper lida. Jag skall givetvis ringa veterinären idag, så fort de öppnar, men all hjälp jag kan få skulle uppskattas så otroligt mycket!

varma kramar till er alla och en önskan om en god dag!

//Tess "Angelclaw"

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Magi-cat
0

skickar ljus till dig och din älskade gerbil!

Hoppas innerligt allt går bra!!!

Stor kramOskyldig

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Angelclaw
0

#1 Tack!! Kram till dig!!

Jag pratade med veterinären nyss, vi ska sätta honom på antibiotika och försöka få i honom näring. Det ser dock dystert ut, men i och med att han är ung så har han ju ännu en chans! Jag bara hoppas att han ska klara sig igenom detta :(  Jag är så orolig :(

//Tess

Sajtvärd på Motor

sandra1977
0

tänker på dig.hoppas att det går bra med din lilla prins.styrkekramar.sandra

Angelclaw
0

#3 Tack!

Jag är så himla nervös :(

//Tess

Sajtvärd på Motor

Madson
0

Hoppas det ska gå bra för honom! Sänder tankar till er…

Angelclaw
0

#5 Stort tack!

//Tess

Sajtvärd på Motor

[Jeremina]
0

Jag känner kramp i magen, kan det vara så? I alla fall så sänder jag styrka, kärlek och värme till dig och ditt lilla djur.

När jag gick medial kurs såg jag just en ökenråtta i kaffesump. Jag är en sådan kvinna som tycker råttor är söta fast jag haft sorkfeber.

Håller tummarna, också! Tala om för oss alla hur det går. Jag tror att det ordnar sig! Kram! Kyss

Katarinaj
0

Hur har det gått?

Angelclaw
0

Hej igen! Och alla ni som skickat healing och tankar -tusen tusen tack! Ture mår bättre! Än är han inte frisk men han kämpar, och nu äter och dricker han själv vilket gett honom lite mer energi!!

Ni är guld värd här inne!!! Tack!!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Katarinaj
0

Glad

Angelclaw
0

Det finns inte ord för att beskriva hur tacksam jag är!! Återigen, tusen tack! Skrattande

//Tess

Sajtvärd på Motor

Angelclaw
0

Ville bara skicka dessa som tack för hjälpen! Glad

Ture mår mycket bättre nu! Så, mången tack!

:D

//Tess

Sajtvärd på Motor