Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 710 ggr
Eleri-Twinkle
0

Naprapat för kropp och själ...

I dag var jag hos naprapaten jag träffade för två veckor sedan. Jag behövde i stort sett bara lägga mig ner på britsen för att han skulle konstatera att allt han åtgärdade då, har kommit tillbaka.Rynkar på näsan Jag har ett rent ut sagt "urkasst" bäcken som är överrörligt och roterar varpå hela ryggen påverkas och slutligen min högra skuldra, axel och nacke. Efter ett antal upprepade "knak och knäpp" så började han massera mina muskelknutor så pass att jag nu är både blodutjutningar och blåmärken rikare.

Jag vet att han bara gör det för att hjälpa mig, men nu vill jag mest bara lägga mig ner och gråta. Det blir så påtagligt hur jag har "misshandlat" min kropp genom livet. Jag är spänd och trasig överallt.Gråter

Vi talade om mitt förflutna och kosten, om mina ätstörningar och om åtgärder. Det blev mycket uppenbart vad jag måste göra för att göra min kropp frisk igen.

Jag bara hoppas jag är stark nog, just nu känner jag mig väldigt liten, mullig, öm i kroppen och smått misslyckad.

Naprapaten…han tar hand om så mycket mer än en sne kota, han hjälper mig närma mig min själ ännu mer…

TröttRynkar på näsan

Eleri-Twinkle
0

Ingen som har lite pepp till övers för migRynkar på näsan

Madson
0

Skickar mina varmaste tankar till dig!!

Vibeka
0

Självklart hjärtat!!!! Det är bra att du går hos naprapaten och jag förstår verkligen att du har ont nu!!!! gick själv för många år sen hos en kiropraktier och jisses vilka blåmärken och ömma kroppdelar man hade! Men det gör gott på sikt!! Skrattande Håll ut nu gumman så skickar jag dig massor med ljus och kraft!!!

PussssssssssssssssssssssssssKyss

Ina123
0

Skickar en massa pepp till dig fina Eleri!! Kyss kramar

[Chakra]
0

Förstår dig så väl Eleri!

Det är när man varit med om en hel del som det kommer fram så mycket vackert sen!GladTänk på alla dina vackra tavlor!

Det förflutna är inte nu!

Kraaaam

Toyan
0

Sänder dig massor av pepp och varma tankar!!

Kramar om.  Glad

coccygis
0

Hej

Ser/känner att dina problem sitter på ett djupare plan.För att

få balans i ditt bäcken måste du även behandla vissa inre organ.

Kan ge dig lite mer info om du vill. vänl.rg

Eleri-Twinkle
0

tack allihop för pepp och omtanke, det har onekligen varit en dag av svajningTungan ute Antar att många känslor som funnit fäste i kroppen sen år tillbaka, kom upp till ytan dag.

KRAMA

Jea59
0

Jag förstår hur det känns att vara hos naprapaten men du nämnde kosten också ja är med kolhydrater i fokus och jag har börjat äta den kosten i 7 veckor nu och massor av besvär har släppt man är lugnare plus att man har fått massor av ennergi, pigg mot har varit kronisk trött

Eleri-Twinkle
0

#9 Vill du berätta mer om kosten, pm:a mig gärnaGlad

Eija
0

Hej Eleri-vännen, såg din sida här och nu mitt i natta…sänder varma och ljumma tankar till dig in i din nattsömn och hoppas att dagen känns bättre när du vaknar…..kram från din vandrande kramnalle….

Eija

[Hellas]
0

Hej lilla gumman, jag såg inte detta förrän nu, hoppas att du känner dig lite muntrare idag även om jag förstår att Naprapatens välmenade behandling förstås känns även idag, kanske ännu mer till och med.

Det är många blockeringar som släpps när en duktig Naprapat/Kiropraktor eller Massör får sätta "klorna" i kroppen.
Dess knutor vi går och bär på verkar inte bara innehålla låsningar i muskulaturen utan ibland undrar man ju om de kanske även innehåller lite förkylningar eller varför inte lite oro och andra mentala spänningar.
Man kan bli vädligt känslig och gråtmild efteråt och det är ju ok!
Skönt att höra att din Naprapat även är duktig på att lyssna in och förstå.

Gulledu, jag skickar massor med varma kramar till dig Kyss

Eleri-Twinkle
0

Hej alla godingarKyss 

Idag är jag öm som få. Blåmärken och blodutjutningar är kvar men jag är inte lika gråtmild som igår, faktiskt inte alls, även att jag känner att det fortfarande susar av känslor här "inne"Skrattande Jag vill tacka er alla för ert pepp, det har hjälpt så mycket att läsa er tröst*Krama om*

Sen vill jag ge en sajberros till coccygis för hans information och rådSkrattande

coccygis
0

Tack för rosenGlad

Dance
0

Eleri-Twinkle, kroppen är intelligent och berättar allt för dig som du är beredd att höra.

Lyssna och hela ditt medvetande förändras undan för undan…hitta nån eller flera metoder som du själv känner för och möt upp din kropps alla signaler…du blir vitalare och mer rörlig på köpet dessutom.

Kram Silja

Eleri-Twinkle
0

#14 Så lite så, tack för din stora omtankeSkrattande

#15 Du har så rätt i det du säger Silja*ler* och jag ska verkligen försöka göra detta=)

KRAM