OT Eniro- gula sidorna
Är det någon med eget företag som är med i Eniro?Både i pappersupplaga och på nätet isåfall.
Jag hade en diskussion med en säljare från Eniro papperskatalogen idag för de har delat upp till två bolag, (för att kunna ta mer betalt? )
Förut när var vi med i Eniro så fick vi en plats på nätet och katalogen för ett pris. Nu sa jag att vi hoppar pappersupplagan och bara är med på nätet för där söker väl de flesta.
Men det gick inte för då försvann jag under sökrubrikerna.
Jag försökte att få en förklaring vad jag betalar för på Eniro på nätet, och det var någon länkning fick jag till svar.
Efter alla bluffakturor vi har varit med sedan i somras är jag jätte försiktig, så det slutar väl med att jag inte är med i någon katalog alls.
Är det någon som har någon erfarenhet av detta som kan förklara för mig. Det känns onödig att betala först ca 2.700:-+moms för nätets Eniro och sedan ca 3.400:-+moms (jag kommer inte ihåg exakta siffror)för katalogen när folk söker mest på eniro.se för det gör ialla fall jag när jag letar något.
Tacksam för råd/Tatsu
Min kollega har haft diskutioner med Eniro, jag ska fråga henne på måndag och återkomma till dig så fort jag vet..
Alma
Ja dom är inget roliga - så skickar det ut en massa fakturor som man inte godkänt- ursamej!
Och som kund har du ingen aning om vad som är vad!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Till oss skickade de också en faktura innan vi gjort en överenskommelse.