Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettbildgalleri
Läst 2007 ggr
Pluppis
0

Vad är detta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På allvar, jag har inte en aning om vad detta är och skulle gärna vilja ha er åsikt om vad det kan vara. Det är inte någon frukt eller grönsak utan något annat..

Den låg i vår besticklåda nu när Janne skulle diska efter middagen.

Det är inget ÖN men jag är lite nyfis på vad det är :)

Kram

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

luxplyr
0

kance ett torkat gris öra som hundar brukar äta.

Det liknar det tycker jag.

Dance
0

Vad är det för material och hur stort ungefär? inte för att jag tror att jag kan gissa rätt, men kul å få påhälsning av en sån krumelur, allt behöver inte ju vara ÖN--

Pluppis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Nope.. Det är inget torkat grisöra.. Det är ca 7,5 år sedan vi hade hund..

#2 Jag skulle säga att det är som trä (?) eller något torkat, det är hårt men tåligt. Ca 2,5 cm högt och lika brett. Och nä, denna låg bara i vårt bestickställ (inte låda som jag skrev innan) idag, helt huxflux

Skickar en ny bild i jämförelse med en tändare så kanske ni förstår storleken..

Dance
0

… nu har jag glott så ögonen blör men nej, jag blir inte klok på vad det är men lite komiskt känns det dock som, blir full i skratt när jag tittar på de förtorkade kringeli-krokarna… hoppas det löser sig, ser fram emot en rimlig förklaring av nån som kan och vet…/Silja

Madson
0

Tycker det ser ut som torkad baconTungan ute

Elisabeth-J
0

Det var då en märklig krumelur Pluppis Förvånad Har ingen aning om vad det kan vara om det inte är torkat bananskal.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[mia-38]
0

Säger som Elisabeth…tanken var direkt torkat bananskal…

[Lady-Oona]
0

torkat och mumifierat frukt eller grönsaksskal….jag har haft nåt liknade i både bestickstället och i skåpet under diskbänken…och det liknar väldigt mycket vad jag har hittat här vid 2 tillfällen…

nero
0

torkat potatisskal kanske…….Obestämd

wolfie
0

Ser ut som torkat äppelskal..men vet inte..rolig krumelur!

Pluppis
0

Nja, det är nog varken torkat bacom eller bananskal… Så mycket ser jag!

Ärligt, jag vet i sjutton vad det är.. Det är lite träaktigt att hålla i men det kanske skulle ha kunnat vara delar av ett äppelkärnhus men det är det inte heller? Janne tror på en ärtskida men när hade vi färska ärtor hemma senast? Det var länge sedan..

Och tömmer bestickstället gör vi varje dag och igår låg det inte där..

Jaja, vi får fundera vidare :)

Bara som en parantes: Det luktar möbelpolish i hela huset? Och jag har inte polerat varken det ena eller det andra på 25 år.

wolfie
0

#11 Då är det en som gillar möbler eller någon som gärna arbetar i trä hos er då?FlörtMärkligt!!

Dance
0

Jadu Pluppis-- mystiken tätnar, kryptiska krumelurer, luriga lukter…

hm

Think

Frejzan
0

Tycker det påminner om någon torkad fruktslida, typ ärter, bönor eller från akaciaträd, fast dom är förståss större. Men det kan förståss ha samband med lukten. Trä och möbelpolish, jag säger som Wolfie kanske det är någon som arbetar med trä som är o hälsar på. Isf är det något "han" använder vid snickeri…

[Jeremina]
0

Det ser ut som torkad frukt men det jag ville säga var att jag har skrivit Madison (nästan lika)på ett block när jag haft mina kontaktstunder 1 vecka innan jag började i detta forum Obestämd. En sak till: Jag har skrivit ordet surprise och förra veckan ringde min mamma och sa att hon varit hos frissan.

Ja ha, vad då tänker ni, eller hur? Salongen heter Surprise och tjejen som har den är medial och de började prata om mig och nu vill hon träffa mig SkrattandeKul!

[Hellas]
0

Pluppis, jag känner inte igen föremålet, jag skulle fråga antingen Bran eller Trumman på Druid & Shaman!

Men att det inte fanns där igår är nog inte så konstigt, det är en av dina små vänner som lagt det där har jag en känsla av, han kanske tröttnat på att hålla igen dörrar *S*.

Möbelpolishen är bare en hjälpande hand inför julen Flört!

stina63
0

Ja pluppis vad är de som har hamnat där i lådan? Kan det vara frökapsel från ett träd som har torkat och sen hamnat i lådan?

Angeli
0

Lukta på den! Näsan ljuger aldrig..

Dance
0

Håller med ovan-- tänkte på det förut, lukta, bit, smaka och-- berätta för oss nyfikna vad du upplever…spänningen är oliiiiiiidlig Förvånad

wolfie
0

Ja!är så himla nyfiken nu!

Madson
0

Vill också veta vad det är!Flört

Manni
0

På den första bilden tycker jag att det ser ut som en sadel för en väldigt liten trevåningshäst. Fast jag förstår ju orimligheten…;)

Kanske en frökapsel av något slag? Märklig krumelur i alla fall…

Dance
0

Manni-- precis den tanken var jag också inne på, men jag gav upp för det finns ju inte så små trevåningshästar Rynkar på näsan

Pluppis
0

#18-21 Haha, jag kan säga att jag inte tänker smaka på den.. Och lukta, visst, om en vecka eller så. Jag har en dunderförkylning på G så just nu är jag jätteläcker med en rinnande näsa och som grädde på moset så rinner även ögonen och för öronen har jag ett klämmigt lock.. Cool

Njae Tina.. Den låg i bestickkorgen, den töms ju varje dag när man diskar nytt.. Men visst, det kan vara vad som helst! Jag har inte en susning, det enda jag vet är att den inte låg där i förrgår.. Och vad torkar så torrt på mindre en ett dygn?

Men Hellas, jag ska slänga ut frågan hos Trumman och c/o. Det var länge sedan jag såg honom inne här på ÖN.

*aaaatjoo-hoooo, snörvel*

Katarinaj
0

Med tanke på din förkylning, jag vet ju inte storleken på den lille gynnaren, men den kanske har följt med en nys ner i lådan Flört

stina63
0

Jag menar pluppis att den har varit torkad innan den hamnade där. Hmm tror nog att ni har gäster som skojar lite med er.

Pluppis
0

Manni och Dance, haha den är sååå söt! Jag har inte hjärta att slänga den :) Men en liten sadel är det nog inte om inte minihästen har en lite krokig mage  Flört

Ehhhhh, jag inser att jag måste googla "trevåningshäst"

Kram

Dance
0

Vi kan inte vänta en vecka på att du skall bli frisk, så du måste be om snabbverkande healing som rensar snorgångarna direkt--

Hallå-- nån som känner sig manad?

Pluppis
0

Haha *ställer upp för snabbverkande healing*

Just det, goggla trevåningshäst var det ja!

sigge111
0

Torkade blomblad.

Dance
0

…fastnuvetjagvaddetärdetärettkonstverkpåettnewyorkgallerisvindyrtdessutom

Vad är detta?

Pluppis
0

Haha, Dance! Vet du, det var det första gubben sa när jag öppnade din länk! -Vaf*n, det ser ju ut som den torkade grejen vi har

Och nä Sigge, inga torkade blomblad heller.

Något torkat är det, men jag vet fasen inte vad?

Äh, det ligger så fint där det ligger och gör inget väsen av sig..

Dance
0

Pluppis-- din gubbe är på rätt s-p-å-å-å-å-år. Ju!