mor och dotter
Jag är mamma till en tjej på 22 år och jag älskar henne utav hela mitt hjärta..Men ibland känner jag att när hon kommer in i mitt aura fält så blir det bara för mycket,jag kan känna ilska..känns ju hemskt kan jag ju säga att känna såhär när man i övriga fall älskar sitt barn..Vad beror detta på? någon annan som upplevt detsamma?
Varma kramar Eva

Alla människor har ju olika energier vilket man märker tydligt med sina egna barn. Även dom vi älskar väldigt högt kan ha jobbiga energier som vi känner av så det har inget med att du älskar henne för det gör du, du blir påverkad av hennes energifält och det kan vara jobbigt ibland, jag vet hur det är :) Jag har barn i samma ålder som din dotter och energierna kan pendla rejält ibland och vara asjobbigt men jag kan säga till dom att nu har du jobbiga energier med dig in här, lugna ner dig lite nu osv.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det där känner jag också igen!

Välbekant här också. Ibland är det svårt att veta hur man ska handskas med det

Mmmm, samma här! Ibland känns energin tät och alldeles elektrisk av ilska!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Åh tack Elisabeth!
för att jag inte är galen..
skönt att veta att andra upplever detsamma…jag kanske ska be henne om lite svängrum då..=)
nu lever vi extra nära inpå varann annars har hon eget boende.men då hennes kille var tvungen att åka tillbaka till sitt hemland så behöver hon mig nu ännu mera då jag är hennes stöd för deras lilla 4 mån. pojk.
Tack ni andra för att ni bekräftar det jag känenr utav..
varma kramar Eva