Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 1243 ggr
allhealing
0

obegränsad medialitet

Hej,

jag har länge funderat på varför ett medium bara berättar om framtiden för en person.

Ett medium har obegränsad tillgång till ett antal versioner av den framtid som skulle kunna utspela sig för en person.

Meditet berättar bara den mest sannoliga versionen av vad som skulle kunna komma att inträffa.

Nu till själva fråga. Det måste finnas massor med andra saker som ett medium skulle kunna göra baserat på detta.

Finns det någon här som har några sådana ideér? Jag har nämligen funderingar på att börja göra mer som medium än att bara se en mest trolig version av någons framtid.

Och som healer hjälpa jag till med att ta bort de tankeformer som exempelvis ligger bakom en obalans i en person. Då underlättar det att som medium kunna se varför denna obalans inträffat. Detta är ett exempel på hur man skulle kunna göra andra saker än att bara se in i framtiden.

En sak jag funderar på att göra är att ta ett gäng historiska personer och berätta om "hur de verkligen var som personer"

Jag tror ni förstår vad det är jag är ute efter. Fri kreativitet underlättar detta flöde. Tänk utanför boxen, ingen ide är för tokig för att berättas. Var snäll mot varandra och låt bli att kritisera de ideér som nu eventuellt kommer att skrivas om i denna tråd.

Vem har dem mest tokiga/roliga/finurliga ideén?

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[Jeremina]
0

Välkommen i mitt tankesätt. Jag har provat att förklara att en del av att jag inte gillar Tarot "hjälp" är just att jag tycker inte man ska veta så mycket om sin framtid. Det har så stor betydelse hur den som ser lägger fram saker och ting.

När ett medium började prata om vad som kommer för mig sa jag att jag inte vill veta något. Jag provar att blockera sådant själv för jag har inte bara positiva erfarenheter av det.

Varför inte prata om nuet och förståelsen av vad man har gjort och ta fram allt bra och kärleksfullt.

Tack för att du skriver och önskar att det inte ska kritiseras. Jag vill att vi ska respektera varandra och inte ta för givet vad den andra vet eller inte. Eller vad den andra kan eller inte.

Just nu har jag ingen konkret idé men en fråga. Jag kan heala enligt ett annat medium. Men jag har svårt att kontrollera det. När jag kommer in i t ex en affär och någon mår riktigt dåligt då kan jag nästan rasa omkull.

Jag kan få hjärtklappning och måsta gå ut. Men om jag pratar med någon eller skriver kan jag skicka, är det konstigt?

Kramisar!

allhealing
0

tack för dina tankar.

Det är inte alls konstigt att du får hjärtklappning. Precis som du skriver så strålar en person som mår dåligt ut väldigt mycket obalanserade energier. Dessa energier krockar med dig och du fungerar som en krockkudde.

Det vore bra för din egen skulle om du träffade någon och fick lite råd om hur du ska göra för att slippa detta. Det finns massor av generella tips men dom är generella.

Det är mycket bättre att träffa någon som kan se dig och som sedan kan hjälpa dig att hjälpa dig själv med detta.

Mitt råd till dig är att vänta med din healingförmåga tills du själv inte längre blir obalanserad när du träffar andra personer. Det är väldigt viktigt att kunna separera sin egen och andras energier innan man börjar hjälpa andra med att få healing.

Detta är i alla fall min åsikt i det hela.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Elisabeth-J
0

Ett medium är en förmedlande länk till andevärlden, jag tror att ni förknippar medium med tarottolkare, siare? Alla medium använder inte tarot men många gör det när personer vill få medial vägledning och då handlar det väldigt mycket om det du skriver om här, så det är inte bara framtiden. Framtiden skapar man själv, men man kan få lite råd om något som kanske behöver göras i nuet för något som kommer längre fram men det är råd så varje person väljer och skapar själv. Man kan se blockeringar, orsakerna och hjälpa till med att råda hur man kan jobba med det bl.a.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus