Vänner - vilken gåva!!!
Har haft en sån härlig kväll med mina älskade vänner Happy, Elisabeth och hennes syster Sofia! Finns det något bättre än Sanna vänner som man både kan prata om det mest djupa som pågår och så i nästa stund fnittra hejdlöst åt flummiga snack!
Fick en liten mardrömsupplevelse också - jag lovar, Elisabeth o Fia är världens busar….. Hm. Undrar om jag kan sova ikväll!!??
Vänner är en sådan gåva i livet….
Tack ni tre! Och hoppas att ni alla som råkar läsa det här har precis så fina vänner, där man bara känner sig så ok precis som man är!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Elinor! Såja, andas och ta det lungt bara. Försäljningen är tyvärr oåterkallerlig!

Till er andra kära vänner som undrar så har vi sålt Elinor för 14 kameler i kväll. Hon tycker det är lite jobbigt. Men hon vänjer sig nog vid tanken snart (hoppas vi) *Asg*

Bara 14 st???? Hon är väl värd bra mycket mer!!! En sisådär 24 st tycker jag vore mer rättvist!
Hahah
Ja. men det var faktiskt ett kompispris ju…….

Nja….då är det väl ok då….;)
Ja Elisabeth och Fia och Jag är jättenöjda i alla fall.
Nu har jag låst in mig här uppe……
Ja det var billigt, om det ändå hade varit Dromedarer, jag tror att de står högre på markanden……
Vita kameler! Inte att förglömma!

Jag andas…. man får stå ut med lite med vänner också. Allt är ju inte helt lätt… Men det är det värt. Många härliga skratt. Och du underbara Morsan - tack för uppgraderingen! Och tänk - mitt i allt detta försöker jag vara en seriös person. Suck.
Ja, du har inte valt ett lätt liv du inte. *L*
Men ett ganska roligt i alla fall. I morgon har vi träningsvärk i magmusklerna.

Låt oss låta denna vänskapscirkel växa! Tro mig - det blir aldrig tråkigt! Och på lördag bär det av till Ramsberg för att knyta mer vänskapsband. Spännande!
Fast kanske det blir svårt att ragga vänner när ni inser att man kan bli såld för några ynka kameler…
Allvarligt talat - missa inte budskapet i att det är helt fantastiskt, underbart med vänner! Och Fia, Elisabeths syster flyttade rakt in i mitt hjärta. Trots buset.

*ASGARVAR* Tänka vad härligt att du Elinor blir invigd i min släkt så våra band stärks ännu mer snart 
Det har varit en helt otroligt underbar kväll med er underbara goa vänner! Tack för alla energier jag fick som verkligen behövdes, baksmällan försvann så nu bubblar det bara av skratt i magen!
Hoppas att ni förstår hur fantastiska ni är, allt bara faller på plats när energierna möts! :)
Vi ses igen imorgon med ännu mer skratt och bus ;)
Tusen kramar till er båda!!! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#11. Ja, visst är det så Elisabeth. Nu är jag så pigg så nu vet jag inte hur jag ska kunna somna överhuvudtaget. TACK själv. Och Tack Elinor för att du står ut med oss och våra galenskaper.
Men vad vore livet utan goda vänner och utan skratt. Mera sånt tack.

Ja, nu ska jag försöka sova, ska jobba i morgon bitti och vara ett SERIÖST medium! Så det så. Läser lite i Völvans dotter och hoppas bli sömnig efter denna kväll. Natti natti!

#13 Ett seriöst medium är verkligen som du vännen! Att bara vara den man är och att kunna ta fram barnet inom sig, skratta och flamsa, ha roligt och glädjas :)
Nattikramar!!!!
Pssst…. Skriv upp drömmen du får inatt så jag får höra den när jag kommer ut sen ;)
Elisabeth

Vilka dagar!!! Började med torsdagen då jag åkte till Ewa, sen forumträffen hela helgen. Kvällen med er och imorgon igen tillsammans, sen på lördag ska vi till Ramsbergsgården till ännu fler underbara själar och på kvällen ska Elinor och jag fortsätta på annat skoj, så på lördag blir det inte mycket tid att sova tror jag :)
Kramisar till alla goa vänner!!!
Elisabeth
Skratt och fina vänner är livet de se…:-D
Ja det är underbart med vänner. :-)
Såg att ni kommer till Ramsbergsgården kl.9, då sitter jag nog och äter smarrig frukost. :-) Ska bli roligt att träffa er. :-)
Här i Linköping kom förresten en långtradare med 24 kameler. De skulle visst till Ramsbergsgården på lördag kl.9. Hihi. 

Kameler
he hu okay då de får bo i stallet!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Bara de inte blir osams och börjar "puckla" på varann. Hihi. *S*

Hoppsan - vad händer här?? Jag blir nog snart utsparkad ur forumet av Elisabeth! Tur hon är här ikväll, jag får flirta lite med henne.
Sicken galen tråd det här blev då!! Haha….
Riktiga vänner är det värdefulaste som finns. Och dom försvinner aldrig. Män kommer och går men vänner består. Fast dom kan också var vänner förstås, men jag har alltid haft kvinnlinga vänner.

Har den senaste tiden fått uppleva något alldeles magiskt… min vänskapscirkel utökas hela tiden med de mest fantastiska själar, en efter en. Känns som en sån stor gåva. Efter en massa köttyxor genom åren vet jag verkligen att uppskatta dessa underbara människor som kommer in i mitt liv!
Ska fortsätta med det här - vem vet vad det leder till för samarbete??!! En sån ljuvlig känsla att bara veta att härifrån kommer inget skitsnack el annat. Total tillit. Hur?? Det måste vara nåt trolleri…..

Vill tacka mina vänner för all värme och ölus.
Sann vänskap ska man vårda