Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 465 ggr
Mads
0

Jag har varit självisk

Ja det har jag minsann varit. Satt inna jag åkte till jobb inatt och tittade på min älskade mamma som satt i soffan bredvid mig och skummade igenom en tidning. Hon har ställt upp till 100% under denna jobbiga tid jag fått gå igenom och jag inser nu att jag i all sorg och allt som varit jobbigt bara tagit energi från henne utan att ge någonting tillbaka. Vad jag skämdes när tanken slog mig, älskar min mamma mer än ord någonsin kan beskriva och kan inte föreställa mig en bättre förälder och kamrat i livet. Så nu blir det nya friska tag, jag ska sluta vara en energitjuv och ge all kärlek och energi jag bara kan. Kanske ett tidigt nyårslöfte Flört.

Kram på er alla !!

Amor Vincit Omnia

EvaNy
0

Vilket fint inlägg, Mads! Jag hoppas att din mamma läser detta Glad

Trisha
0

Vad fint med din insikt! Känner mig rätt övertygad om att det varit henne en fröjd att få finnas där för dig. För i och med att du kom underfund om det du nu gjorde, så berättar du ju vilken typ av människa du är!

Ha en riktigt härlig o kärleksfull jul nu med lilla mor!!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Mads
0

Tack EvaNy & Trisha Glad,

Visst är det fantastiskt hur livet ibland när det passar sig kan knäppa en på näsan så att man vaknar till och därefter kan ge så mycket mer till sin omgivning.

Önskar er en härlig dag & en underbar jul !

Amor Vincit Omnia

Trisha
0

Ja, det håller jag verkligen med om!!!!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

[Jeremina]
0

Bättre sent än aldrig och du upptäckte det alldeles själv. Det är bara att köra i gång. Vi morsor vill ha uppskattning av barnen och hjälp också.

Jag har en son som alltid höra av sig och en som nästan aldrig gör det. Den senare är född i Vädurens Tecken och dem är ofta på det sättet.

Jag önskar dig och din mamma lycka till! Hon kommer att bli jätteglad! Kramisar!

Mads
0

Jag har gett mamma mycket kärlek och omtanke de senaste dagarna och varit noga med att inte föra över negativ energi och negativa tankar. Känner överhuvudtaget mig fylld av kärlek just nu och mår bra i hjärtat mitt !

Vi är 3 syskon som ringer mamma & pappa mer eller mindre dagligen och hälsar på ofta och gärna, till den grad att mamma & pappa kan uttrycka en önskan om åtminstonde 1 barn- och barbarnsfri dag i veckan Flört.

Mamma och jag har alltid haft oerhört starka band oss emellan vilket gör att när den ena utav oss mår dåligt så känner den andra av det väldigt mycket. Men sen är det ju även så att man delar glädje och positiva känslor också.

Stor kram / Madde

Amor Vincit Omnia