Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 948 ggr
[Hellas]
0

Alvens överaskningar överaskar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara berätta vad som hände mig ikväll när jag kom hem, jag hade fått ett paket i min brevlåda och med förvånad min och ett hjärta som liksom spritte lite av förväntan tar jag paketet försiktigt i min hand och bär in det.

Jag hade fått en present av en Alv och mina ögon tårades av glädje och tacksamhet, så vackert, så eteriskt, jag kan inte återgälda detta på något vis men jag känner att jag vill ändå dela med mig av detta till Er och Du lilla Alv dig kramar jag om länge länge och visst ska jag leka *ler varmt*.
Här finns fotot på det vackraste smycke man kan tänka sigKyss

[Hellas]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här finns även den lilla vackra träasken som är full av små små amnetister som den lilla Drömfångaren låg i, smycket har jag hängt på träfiguren som är en kärleks och fruktsamhetssymbol från Dominikanska republiken.
Nu kan jag inte annat än att enbart drömma kärleksfulla drömmar *Ler*.

[SusannaK]
0

Så otroligt vackert! Kyss

Eleri-Twinkle
0

Kära Hellas, det var av ren kärlek och omtanke som förde mig till detta smycke. Jag vill verkligen att du ska veta att jag tycker om dig och att jag känner så mycket att vi delat tidigare livs-stigar ihop. Jag har som du vet mina storasysters-känningar till dig och jag håller detta så nära mitt hjärta. Hur det ligger till kanske vi aldrig får veta, men det spelar liksom ingen roll. För det jag känner nu känns så fint och äkta att det räcker en livslängd*ler*

Kram till dig systerKyss må smycket skänka dig glädje, stöd och trygghet genom ditt liv.

E

Madson
0

Det behövs bara ett ord-Vackert!

Kram Madson

stina63
0

Så vacker den är hellas.

En fin gåva från en alv Mycket vackert

kram Tina

Bybo
0

Underbart fint!! Och så gulligt av söta rara Eleri Kyss

Cristine
0

Vilken  vacker väskap!

Och vacker smycke!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Hellas]
0

Ja visst är hon söt och detta visar ju att det inte enbart är målningar som lilla Butterfly åstadkommer Kyss

Elisabeth-J
0

Vilken fin gåva! Dessa gåvor betyder så mycket och halsbandet är jättefint!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Trisha
0

Vad vackert! Och vilken vacker gåva, fint ha så fina vänner, Hellas!!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

wolfie
0

Otroligt vacker gåva från en vacker själ!

tommytoe
0

Jättefint!

solblomman47
0

Vilken fin gåva du fått visst är det skönt med sanna vänner.Sen hade du gjort väldigt fint . Ametisten har och är alltid min älsklings sten och det är även min månads sten.

Kram//Kerstin

Eleri-Twinkle
0

#8 Kära Hellas, detta smycke är dock inget som jag själv gjort. Fast jag tycker om att göra smycken*ler* Men det är valt med den största omsorg*Krama ooom*

[Hellas]
0

#14 Fast det skulle kunnat vara det Flört…………eller hur :)

Marina2
0

Vad vackert!

Eleri-Twinkle
0

#15 *s* Helt klartFlörtKyss