Traumatiskt
En arbetskamrat till min sambo(i Halden, Norge), vars föräldrars hem är utsatt för otrevligheter. Ett medium tillkallades, men hon flydde gråtande därifrån. Det är tydligen en hel familj som hemsöker huset. Vart ska arbetskamratens föräldrar vända sig för att få hjälp? De kan snart inte bo där längre…
Nån som vet om Terry Evans ställer upp? De vet att han är duktig… Bara en länk till någon som de kan kontakta, är ni snälla…
Ojojoj - så går det när man inte har erfarenhet , tyvärr!
Lycka till!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Ett medium som inte klarar av det ska nog vänta med att jobba med hemsökta hem. Om hon vill få hjälp av Terry bör hon själv kontakta honom och höra efter, annars hoppas jag att hon får hjälp av någon annan som är erfaren. Titta annars i mediumlistan här så kanske ni hittar någon annan där.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ok, tack../ Susanne
Energierna i huset är bara lite förvirrade. Det är ingen svårt sak att hjälpa till där. Det är i alla fall vad jag ser.
#4 Har du erfarenhet av att rena och eventuellt tala andar tillrätta sedan tidigare, jag kikade på din sida och det står ingen beskrivning där så jag frågar istället :), hoppas det är ok
#0 Hoppas allt går bra Susanne och om det är ok så skulle det vara väldigt roligt att få höra lite om hur det gått.
/Hellas

Jag berättar om jag hör något 
Jag har skickat Terrys länk till sonen, så han kan kontakta Terry själv angående föräldrarnas hus. Hoppas att de får hjälp. De tycker det är svårt att bo där. Tv:n släcks och tänds massor av gånger var kväll och när de ville titta på det norska "det okända" slocknade tv:n totalt. Den startade inte förrän programmet var slut . Det bankar i väggarna och det skriks om nätterna. Någon slår till dem så de nästan faller osv…
Tackar som frågar,
jag hjälper till med att städa hus och hjälpa energier in i ljuset det fungerar preecis på samma vis som när jag arbetar med att balansera upp energier med människor.
Jag kan typ det mesta men har inte skrivit upp varenda sak jag gör.
Har valt att fokusera på att arbeta med energihologram som då kan hantera alla typer av energi oblanser, åtminstone allting jag hittills stött på.
#7 Man behöver inte skriva upp allt men lite nyfiken blir man ju och frågar man inte så får man inte heller reda på saker
.
Energihologram, det låter ju jätteintressant, kan du inte skriva tråd och berätta lite
?
//Hellas
hmm…ska funderar på det.
Vart lägger man in ett sånt inlägg under för rubrik?

#9 Om du inte hittar någon passande kategori så går det bra att lägga det under Övrigt.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
jag har berättat lite om hur jar arbetar i ett nytt inlägg under rubriken Healing.

Tycker det mediet misskötte sitt uppdrag, Ett medium skall hjälpa familjen att lugna vid sådana tillfällen och själv vara balanserad och väl förberedd, är ett väldigt tufft arbete ibland att besöka hem det går inte att undkomma men utger man sig för att vara medium och göra hembesök så borde man kunna hantera framförallt sig själv! men även hantera situationen! Tycker mer synd om dem fysiska som bor där i detta fall som fick uppleva ett medium bryta ihop när dem själv troligtvis inte är speciellt starka av det som finns där.

Ja, de gamla orkar snart inte mer
och deras son är väldigt oroad för dem…Situationen är akut. Tyvärr är de fattiga och har inte råd med att betala några stora summor för att få hjälp…Mediumet som flydde har lovat att komma tillbaka till dess att spökena är borta, men hur länge ska de gamla behöva vänta egentligen?
Nån som bor nära norska gränsen här? Gamlingarna bor i södra delarna av Norge/ Susanne
Konstigt detta känns inte som det skulle vara så tungt där. Dom får nog pröva någon i Norge med erfarenhet av detta, låter och känns som någon som är van med att ha att göra med såna som redan gått över.

Eiwor Walfridsson bor i Värmland och är ett erfaret medium, cert av Iris Hall för flera år sedan. Kanske ni kan kontakta henne?
Som jag skrev i artikeln om just detta, så tycker jag det är bedrövligt när medium ger sig ut för att kunna mer än dom gör. Detta har ju gjort de äldre som bor där ännu mer oroliga. Isch!!
Finns så många duktiga medium i Sverige och Terry är väldigt uppbokad. Ta reda på någon som blir rekommenderad av personer ni litar på så hittar ni någon som är lika skicklig som Terry.
Jill Petersson jobbar i Norge ibland, också ett mycket bra medium.
Lycka till med det hela!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Tack Trisha / Kram