Starka drömmar
Jag har återkommande straka drömmar, såväl där det är djur med men sen hr jag en något obehaglig dröm,den är lite olika från gång till gång men med samma känsla och det är att till att börja med så "känner " jag i drömmen att "något" mer är med men jag ser inget oftast brukar jag i drömmen ignorera detta men sen kommer det närmre och närmre och till slut blir det till en kvävningskänsla som att något tungt sitter över mig och att jag försöker ropa på hjälp med får inte fram något ljud. Sen får jag även känsklan av att skulle jag "ge med mig" så kommer jag försvinna , inte dör utan bara försvinna . Detta är en väldigt återkommande dröm vissa gånger betydligt starkare än andra. Någon som kanske även här kan hjälpa mig att tolka?
Mvh Chindi
Ingen som kan hjälpa mig att tolka detta? Jag har försökt själv men är inte så duktig på det.
/C

Upplever att du känner dig hotad i drömmen, kanske något som hänger ihop med ditt vardagliga liv?
Kramar Madson
När man drömmer så bearbetar kroppen de som man har varit med om i vardagslivet. En återkommande dröm betyder ofta att det är något i ens liv som man behöver bearbeta. Tänk efter hur du har haft det den senaste tiden.
Kram Tina
Som jag ser det verkar du känna någon form av press.
oftast brukar jag i drömmen ignorera detta men sen kommer det närmre och närmre och till slut blir det till en kvävningskänsla som att något tungt sitter över mig och att jag försöker ropa på hjälp med får inte fram något ljud. Sen får jag även känsklan av att skulle jag "ge med mig" så kommer jag försvinna , inte dör utan bara försvinna . Detta kan symbolisera att du känner ångest inför något och det kan vara att du inte "hittat" dig själv.