Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1117 ggr
Morsan1
0

"Trollande i Tumbo"

Jag vill här tacka Anki och Niklas för en jättetrevlig kväll! Ni var så duktiga, det är alltid lika trevligt och intressant att träffa er!

Och Ellinor; Svärmors och din pepparkaka var skitago´! Saftig och så där mumsig som en mjuk pepparkaka ska vara! Tack!

Puss på er

Åsa

Ina123
0

Jag kan bara instämma med Åsa, det var härlig stämning och så roligt att se er jobba, jätteduktiga båda 2!

Pepparkakan var supergoood Ellinor!

Kramar på er Glad

maiya
0

Jag kan bara instämma oxå,Tack för en jättetrevligkväll och en härlig stämning.

Jättekul att se er jobba,jätteduktiga ni var.

Och tack Happy och Nicklas för att ni förmedla budskap till mig.

Kan bara hålla med de övriga,att pepparkakan var kanongod Ellinor.

Stor kram till er.

[Hellas]
0

Nu blir jag ju en smula avis Skäms, ja alltså på pepparkakan, jag bara älskar pepparkakor (läs deg).

När min man och jag flyttade ihop så fick just pepparkaksdeg en helt annan innebörd för honnom, man äter den rå!
Alltså, det är ju lite som Sushi, råa goa rullar Skrattande!

Skämt å sidor, härligt att ni haft en så underbar kväll!

Happyspirit
0

Tack alla för eran härliga energi som gjorde den här kvällen så fantastisk. Jag är så glad och Tacksam för ikväll. Och ett extra Tack till Elinor och din härliga energi. Allt som du hjälper till med för att få allt så bra som möjligt. Tack också för din positiva och stöttande energi. Tack alla medverkande ikväll. Eran positiva energi gör det så lätt och roligt att arbeta. Det handlar om sammarbete på så många plan. Vilket vi fick bra bevis för ikväll. Sov gott alla goa glada härliga medvandrare.

Varm Bamsekram från mig och Niclas.

skerptikolan
0

JA Pepparkakan var godast. Tur man hade vägarna förbi!

Blir det på Sundbyholms slott nästa gång eller Ängsö?

Happyspirit
0

#5 Humor på hög nivåSkrattande

Toyan
0

Hallå där "trollarna i Tumbo"!!

Kan bara instämma med övriga deltagare, jättetrevligt, duktiga är ni alla 3,  härliga energier,man trivs som fisken i vattnet och så pepparkakan.. Mmm.

Tack och gonatt goingar

Kram på er.

Ps. Sänder pm till Niclas"

Trisha
0

Var en härlig kväll, vilka varma energier ni alla kom hem till oss med! Nu är jag så arbetssugen så jag vibrerar inuti! Och visst var dom kanon, både Niclas o Anki! Härligt att se er jobba, pals…! Det blir mer av den här varan hemma hos oss, den saken är klar!

Och det var lite kul med mjuka pepparkakan och svärmor… hon dog för 32 år sedan och när jag bad henne om hjälp gjorde jag det lite försiktigt, tänkte att hon surely!!! hade annat för sig vid det här laget än att hjälpa mig minnas hennes sockerkaksrecept!!

Tove som var med under kvällen bekräftade bara att det var ett gammalt trick en sak som hände; efter 10 min när jag dammsög sa hon till mig - nu är det dags att sänka värmen. Vilket jag gjorde, förstås, till 150 grader. Det gjorde damerna redan på Hedenhös tid när man hade vedeldad spis, då öppnade man luckan lite på glänt för att sänka tempen berättade Tove. Hade jag ingen aning om, så det blev bekräftat att min kära svärmor Sonja fortfarande finns online!! Kuriosa för er som tror på det här med andekontakt. För det vimlade av dom innan ni alla kom!

Härlig kväll!! Gav sån mersmak…

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus