Djurhealing?
Min älskade, älskade vovve Zeb har problem med sin högra framtass. Skulle någon som kan vilja sända lite healing till honom. Vet inte hur det fungerar med djur? Eller är det någon som kan se vad som är problemet? Vi har varit till veterinär flera ggr opererat honom och jag har försökt med lite huskurer.
Bifogar en bild på min älskling!
självklart! vilken goding!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jag skickar!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Vad ni är underbara! Ja, han är en riktigt goding och har betytt så mycket för mig i livets svåra stunder.
Felet satt i höftkulan om man jämför med en människa. Dessutom hade zeb lite problem med rörligheten i ryggraden. Han var även lite "trött" dvs. inte så full av energi under dagarna. Zeb kommer att bli mer lekfull efter healingen. Ni kommer att märka av detta redan inom några dagar, troligtvis omgående. Även rörligheten i hans ryggrad ska nu vara klart förbättrad. Var införstådd med att han komemr att behöva mer motion framöver tack vare den ökade rörligheten i kroppen.
Han har även tidigare varit lite långsint pga den ständiga tröttheten men även denna kommer att tonas ner nu framöver, i bästa fall kommer den att försvinna helt.
Lycka till.

Vill bara tacka och hälsa att min älskling är piggare. 
Hur går det för Zeb?