Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 1465 ggr
Solaika
0

Vi behöver hjälp! :(

Hej

Ni har nylingen fått höra om lilla Ture som va dålig. Den lilla gerbilkillen som hittades ute i Halmstad.

Nu sitter jag här med min lilla gerbiltjej med liknande bakgrund. Hon lämnades ute i en gallerbur i regnet tillsammans med sin kompis. Igårkväll hittade vi skruttan i buren puffig och hängig. Vi trodde inte hon skulle klara natten men envis som hon är så lever hon än. Men just nu är det riktigt kritiskt. Vi har varit hos veterinären, kom just hem och hon har fått vätska och b-vitamin och antibiotika under huden. På vägen hem krampade hon och är hon helt orkeslös. Vi vill inte förlora vår älskade Ester redan. Hon är ung, troligen inte ens ett år gammal.

Jag drar i alla trådar som kan hjälpa henne nu. Ni som healar, vill ni hjälpa henne?

Kramar från Ellens oroliga matte Ida

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Angeli
0

Sänder en varm tanke och massvis av lyckönskningar! Kan tyvärr inte göra så mycket mer. Det är konstigt hur vissa folk är funtade.. Att man bara kan göra så, lämna någon att dö sådär.

Håller tummarna för er!

Solaika
0

#1 Tack snälla!
Nej, jag förstår verkligen inte hur man kan lämna så här små underbar personligheter att dö i kyla och regn. Gråter

Does it become a walk?

/Ida

chik
0

Du kanske en dum fråga som jag kan googla.

Men vad är det du har hittat?

Lena.P är jag i verkliga livet.

Angeli
0

#3 Gerbil. Det är en nån sorts ökenråtta.. Himla söta Glad

Solaika
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, gerbiler är vad som kallas ökenråtta i folkmun. Skickar med en bild på min lilla Ellen.

Tyvärr ser det allt annat än ljust ut just nu Gråter

Does it become a walk?

/Ida

Katarinaj
0

Skickar…

cillaj
0

Hej!

Jag har gett distanshealing till din råtta nu, hoppas det ger lite mer energi. Jag har haft 2 takråttor och den ena av dem fick kramper, det visade sig dessvärre vara en hjärnblödning, ber för att din Ester ska klara sig.

Kram cilla.

Solaika
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack ska ni ha.

Dessvärre måste jag meddela att min älskade lilla gosnos har kilat vidare Gråter Förevigt älskad och saknad.

Does it become a walk?

/Ida

Katarinaj
0

Åh, vad tråkigt.

Tröstkram till dig…och en kram för att du gjorde allt du kunde för det lilla livet.