Reklamation?
Fick ett mail från en vän som jobbar som medium. Så här skriver hon:
Kan man reklamera en vägledning? Jag har nämligen idag fått ett brev av en kund som ringt i tid och otid och jag väglett. Nu kräver hon tillbaka för att det inte stämt det jag sagt. Att andra saker stämt det nämner inte människan. Hur ställer ni er till sånt här?
Ja, hur ställer ni er till detta? Tycker det låter konstigt med reklamation inom det mediala/ Kram Susanne
Visst kan man reklamera även en vägledning tycker jag i alla fall, man kan reklamera allt man köpt och inte är nöjd med.
Själv skulle jag lämna tillbaka pengarna och samtidigt talar man om att det är tråkigt att h*n inte blev nöjd, sedan skulle jag avböja vidare bokningar från kanske just den personen eftersom h*n verkar ha ringt i tid och otid.
Det är ju bättre att personen vänder sig till någon annan som fungerar bättre.
Man skulle ju annars ha kunnat tänka sig en ny, gratis sittning men i detta fall är det nog bättre att pengarna lämnas tillbaka för den sista vägledningen.
Man ska nog vara väldigt försiktig med att lämna missnöjda kunder efter sig. Då är det bättre de få pengarna tillbaka. Om jag gör en sittning och om jag inte själv blir nöjd med den behöver kunden självklart inte betala något.

Jag håller med ovanstående, man ska kunna reklamera som med allt annat, man tar inte betalt för en sittning som inte blir bra. Sen vet man inte allt i just det här specifka fallet, kanske det mediumet kan komma in och berätta mer?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Katarina Johansson heter hon. Ska kolla med henne =)
Finns de som sätter sådant här i system, tyvärr
Ge pengar tillbaka - lämna det bakom dig och gå vidare- man kan inte passa alla! Lär av händelsen och låt inte personer ringa i tid och otid - diceplin!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Så här tycker jag,