Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 754 ggr
Jensen1971
0

OT STENUNGSUND

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur många här är från Stenungsund med omnejd ???

Jensen1971
0

putt

vitlilja
0

Vinkar från Kungälv

Jensen1971
0

# hej hej Kungälv…. Hur e läget i regnet ??

Jensen1971
0

Någon mer ?? någon som känner någon ?? som känner någon i sin tur ??Glad

Jensen1971
0

Spiran i Stenungsund ?? någon som vet vad det är ??

Jensen1971
0

Kanske ska tillägga att anledningen till att jag vill ha en mentor här i stenungsund och letar likasinnade här runtomkring är för att jag trots att jag har kommit på hur man stänger sig så kommer det saker till mig hela tiden…. vissa dagar mer och vissa dagar mindre… och det finns vissa dagar när det är lugnt…

men det finns vissa grejer som jag vill ha utrett men jag vet inte hur jag ska göra, hur jag ska gå till väga… det kan i slutändan vara så att det inte är något speciellt men det vore konstigt om så skulle vara fallet ! däeför letar jag efter någon som bor i närheten som skulle kunna lära känna och kanske tillsammans…. umgås och åka på mässor och annat med… och då självklart reda ut saker tillsammans med…

Fasen va man är vilsen i det här !! har min pendel…. och mina två guider… men det hjälps ju inte i vissa fall !!!

Obestämd

Happyspirit
0

#6 Det känns som du har lite brottom. Ibland behöver man bara vänta in vissa saker och hur lång tid det tar kan man inte råda över. Om du inte hittar rätt nu så kanske det är något annat du behöver fokusera på först. Stressa inte, sånt här kommer när det är dax. Allt har sin tid. Slappna av och njut av livet under tiden. Du lär dig massor varje dag. När det är dax för dig att gå vidare så kommer det i din väg. Bara du har ögonen öppna för det. Så var vaken och ha roligt under tiden. Så kommer det att lösa sig ska du se. Sådana här saker löser man inte med en trollstav bara. Det tar tid och det måste få ta den tid det behöver. Se det som kommer i din väg i stället och ta vara på det i stället för att hela tiden vilja vara någon annan stans. Allt har en mening.

Kram/Happy

Jensen1971
0

putt