Kanalisering 16/11
På söndag kl 19.00 är det dags igen för kursdeltagarna att göra kanaliserings-övningar för er medlemmar här på ÖN.
Det går till så att ni som kommer med får tillgång till den låsta delen och en av deltagarna läser av dig genom ett foto, flera av dom försöker också att få kontakt med någon som du har på andra sidan och förmedlar budskap till dig. Jag finns med i trådarna och hjälper till där det behövs.
Om du vill och vet att du kan på söndag så skriv upp dig här i tråden.
Övningen pågår ca en timme och det är som sagt övningar för deltagarnas utveckling, en del har övat länge och andra kortare tid eller för första gången.
Det här är för att dom ska få öva så ni som ställer upp blir till en stor hjälp i deras utveckling.
Imorgon ca kl 14.00 meddelar jag er som har kommit med och senast söndag kl 15.00 måste du ha skrivit i den tråden så vi vet att du är med för det har inträffat att vi har fått ändra i sista minuten vilket inte blir så bra.
Nu kommer det att bli övningar varannan söndag och torsdag så det blir några som gör det varje gång och fler kanske har möjlighet att vara med. Jag skriver en tråd inför varje träning.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
kan och vill gärna var med
Jag kan och vill gärna vara med! 
mvh Madde
Jag vill gärna vara med oxå.
Jag kan och vill oxå gärna vara med! :-)
Jag ställer gärna upp
Frivillig! 
Vill gärna vara med 
Amor Vincit Omnia

Kan och vill gärna
Jag kan gärna ställa upp och få reda på lite om mina andliga hjälpare….
Jile

Jag skulle vilja vara med…

-Ja….vad säger man
Självklart önskar man att få ställa upp =)
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
Jag kan å vill gärna!
Ánmäler mitt intrese igen :-)
/kram Bappi
Anmäler mig också igen.
ställer gärna upp.
Jag vill gärna vara med.

Jag finns till förfogande den här gången.

Jag vill gärna vara med

Jag lyfter fram tråden :)
Elisabeth
Provar min lycka igen!
som jag skrev högt uppe i tråden är jag gärna med. Och om jag skulle ha turen att komma med kan jag inte skriva i tråden på em. då jag inte kommer hem förrän vid 16. Men som sagt om jag kommer med så kan jag absolut i kväll.
Hej jag vill gärna vara med jag visste inte om jag hunnit hem innan 15 så är det någon som hoppat av eller plats över så är jag tacksam för detta
Undrar hur man blir meddelad om man får vara med idag ?
Amor Vincit Omnia

Jag har blivit försenad så jag ska strax skriva ut namnen här, skriv sen så fort ni kan ni som kommer med på listan.
Elisabeth

Kvällens lista
Mads - Ina123
Puppan - Stina63
Bybo - Thinka
Pluppis - maiya
Elisabeth
Ja vad roligt, det ska bli spännande.. Men vad gör jag sen då?

Jag kommer sen att skriva här när allt är klart och hur ni ska göra.
Elisabeth
Hejsan Puppan.. Det är jag som ska läsa av dej i kväll. Du får reda på hur senare av elisabeth
Vi ses senare i den låsta tråden.
Kram Tina
Hej Tina! Ja vad roligt! Jajjamen det gör vi
! Kram
Fattas det någon kan jag gärna hoppa in. Här har hänt en del hemma som jag vill ha reda på.
Fattas det någon så finns jag till hands
Hej Mads, det är jag som ska läsa av dig ikväll, ses i den låsta delen sen då :)

Mads, om en liten stund så måste jag ändra så någon annan får din plats om du inte nu snarast meddelar att du är med.
Elisabeth
Jag hoppar gärna in om inte Mads kommer…

Mads är nu borttagen för kvällens övning. När man skriver att man vill vara med så måste man veta att man kan och bekräfta det i god tid. Ina får istället ledigt ikväll för när det blir ändringar i sista stund så blir det inte bra vilket vi har fått erfara tidigare, så nu ändrar vi inte såhär sent.
Elisabeth
Jag är redan uppskriven, då jag som inte fått va med innan gärna hoppar in..
Jaha nu blev det tredubbla istället *S* Bara för min dator inte ville skicka det först..
Jag skrev innan med om det är någon som hoppar av så vill jag gärna vara med

#37 Du har varit med men det skedde genom pm istället bara.
Elisabeth
Jo på det viset har jag varit med och då hade jag tur! :-)
Jag är hemskt ledsen att jag inte kunde vara med, min dator hängde sig och nu när jag tagit mig till min syster är det ju försent. Hoppas få en chans en annan gång & önskar er en givande afton.
Kram Madde
Amor Vincit Omnia