Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 916 ggr
AMANDAIDA
0

jag tror

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog detta kortet 1 dag innan min pappa begravdes för att kolla att kameran funkar till begravningen blev så snopen när jag ser vad som blev i soffan alla får tro vad de vill damm eller orb men jag kände det som att de är pappa som satt där i soffhörnan ville bara visa.Jag kan tyvärr inte förstora bilden.

Elisabeth-J
0

Det är ju inte någon liten orb precis om det nu är en orb men eftersom du fick den känslan av att din pappa satt där så lita på den!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

wolfie
0

Det är även nåt på stolen vid ryggstödet och på dörrkarmen..men den i soffan var väldigt stor,om du kände närvaro så hade du förmodligen det..!

Förstår att du ville visa fotot..

[SusannaK]
0

OJ ja den var fin…som sagt känslan man har/får kan man gå långt på…..

Kram

Sanna

[SusannaK]
0

Tittar på fotot igen. Det finns ju en "orb" bakom stolen där som sagt. OM det skulle vara damm fukt ….borde inte den syns framför då? Varför försvinner rundningarna på orben bakom stolen.

Bara en tanke.

Vackert foto lita på din känsla…det kan jag vara dålig på ibland men har blivit lite bättre på det.

Kram

Kerstina-61
0

Vilken vacker Orb!
Det är också något över huvudet på barnet. Först ser det ut som en feflex i golvet, men då man förstorar upp den så liknar det också en orb, fast lite avlång. Om man jämför med reflexen i golvet till vänster så ser det helt annorlunda ut. Den vid barnets huvud har tydliga "kanter"

Kram!
Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Kerstina-61
0

förstorade upp

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

repekka94
0

Ja ser 4 " Orber " fast vet ej om det är de har ringat in

luxplyr
0

jag tycker att jag ser något inuti orben, en ängel eller nåt Glad

luxplyr
0

menar den altså den stora orbenGlad

TantAlma
0

Jag kände en ängelsnärvaro en långhårig flicka med ljust hår och smal kropp. Men inte vid "orberna" utan intill ditt lilla barn mer in mot köket.

Alma