Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1029 ggr
ElinLi
0

spåå mig ? :)

Heej jag skulle gärna vilja bli spåd av den här frågan : Jag gillar verkligen en kille , han e så sööt och så snäll mot mig :) så jag undrar om det kommer bli något mellan han och mig under det här året ?? Om ni svarar så skulle det oxå vara jättekul om ni kunde beskriva han asså hur han ser ut och så satt jag vet att det e den killen jag menar =)

Elisabeth-J
0

Om någon skulle spå dig så handlar det om vägledning, alltså inget direkt svar på om det blir ett förhållande eller inte, allt beror på er själva så följ din magkänsla istället och gör något själv, om du inte gör något, visar honom att du är intresserad så händer ju ingenting så mitt råd är helt enkelt att du själv måste visa framfötterna.

Jag önskar dig lycka till och hoppas att det blir som du vill!

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ElinLi
0

Tack så mycket :) Joo det förstår jag ju egentligen men jag e så himla blyg :/ … Men jag har precis fått han på msn så vi pratar ju mycket där och så

jejjja
0

Hej !

Är det någon som kan se om jag får ha mitt jobb kvar. Jag är brevbärare och jag är inte fast än, det blir jag först om ett år om jag får vara kvar. Jag har gått sjukskriven sedan juni juli och väntar på magnetrönken på min rygg som jag har fått diskbråk i. De sak se om det ska opereras eller inte. vet inte hur det ska gå om jag blir av med jobbet. Då har vi nog inte råd att bo kvar i huset.

Hoppas att det är någon som kan se hur det kommer att gå för mej i framtiden.

// snälla hjälp mej kram jessica

[Hellas]
0

#3 Se vår mediumlista där du kan hitta medium att ta kontakt med för vägledning eller kika under "länkar".
Lycka till!