Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettbildgalleri
Läst 2328 ggr
Erika-A
0

Jesus...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har målat en teckning av Jesus som jag döpt till: "Our blood comes from the same source" (vårt blod kommer från samma källa). Bilden är tecknad med kolkrita på papper. Kan tillägga att jag inser att jag fått hjälp uppifrån att teckna denna för jag har inte haft någon avbild att teckna efter. Oskyldig

Må gott! Kram Erika

Ps. Har ev. tänkt att göra tryckkopior på denna bild i olika format. Vad tror ni om det?

[Kaninfluff]
0

Wow! Glad

Elisabeth-J
0

Vad duktig du är Erika! Den är jättefin Glad Jag tycker att du ska göra tryckkopior av den.

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Laluna
0

oj vad talanng du har..Glad

Erika-A
0

1. Tack så mycket, kaninfluff!!!

2. Tack, vad snäll du är! Glad Ja, jag ska nog göra tryckkopior. Denna är målad på A3 papper så det blir nog ett mindre format av tryckkopior isåfall. Kram

[SusannaK]
0

Oh……..du e kanon duktig! Jätteproffsig!Glad

Jasmina
0

Åh, den är jättefin! JAAAA för tryckkopior!

Kram och   Good Luck Yellow Smiley Face Smile Images

Bybo
0

Vad duktig du är Erika :-)

I-am
0

Hur fin som helst. Kul att du målar med hjälp av andevärlden. Skitsnyggt jobbat!!!

Eleri-Twinkle
0

Kanonfin!!!!!!!!!!!!=)

solblomman47
0

Kanonbra      Vad du är duktig.

EvaNy
0

Oj vad fin, Erika! Vilken talang du har!

Kram/Eva

Red-Lady
0

Den var hjärte fin. Erika tänk om kunde rita så ändå.

Jag tycker att du skall göra kopior av den.

Ha det bra.

signemo
0

Väldigt fin Erika. Det är klart Du skall göra tryckkopior. Det är jättefin, bara titta på ögonen.

Var rädda om varandra

Jane-Lyzell
0

Häftigt Erika - jätte fin!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Marina2
0

Jätte fint!

Ayena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då måste jag visa min bild som jag också har gjort. Jag fick en bild av Jesus som jag tecknade ner.

[Spanaren]
0

Ni är för duktiga båda två och det är mer än helt underbara bilder

/kram Bappi

solblomman47
0

Gilla vad du är duktig tänk om man kunde rita./Kram kerstin

Madson
0

Vad duktiga ni är Erika och GunillaGlad

[Hukanson]
0

Grattis till era kanaliseringar. Får jag fråga hur ni kan vara säkra på att motivet är Jesus och hur ni tolkar er framställning av honom - det är ju en väldig skillnad på de två olika bilderna. Erika A känns för mig mycket aktuell och nästan social medan Gunilla R känns mera samvete och lojalitet.

Erika-A
0

#20 Hukanson:  Vad menar du med aktuell ang. min bild? Kul att du anser den vara social. Det känns bra för mig! Jag kan säga att jag fick inget motiv inför mitt inre utan kände hur någon annan tog tag i min arm och vägledde mig. Jag målade lite i halvtrance kan jag säga.

Erika-A
0

Jag vill tacka alla som gett mig så fina svar. Det värmer i hjärtat ska ni veta! Jag har bestämt mig att jag ska ta den till tryckeri och jag tackar er varmast från mitt hjärta med eran respons. 

Jag såg också att Gunilla har målat en fin bild på Jesus. Alla tolkar vi honom olika och i olika varianter. Jesus är nog en av dem som blivit mest avbildad tror jag.

Kram Erika

Ayena
0

Jag har inte målat under någon kanalisering utan jag fick en klar och tydlig bild över Jesus som etsade sig fast inom mig. Sedan gjorde jag en teckning som blev väldigt nära den bild jag fick. Ingen trance och ingen kanalisering.

Min bild av Jesus stämmer ju inte alls över hur han är avbildad utan där stämmer ju Erikas bild mycket bättre. Men det var den bild jag fick Glad

Enligt en annan kvinna som har kanaliserat Jesus många gånger, så ser han inte alls ut som jag har tecknat honom utan han är ljus i hyn, har blå ögon och ljusbrunt rakt hår.

Ayena
0

Erika, jag glömde ju säga att din bild är jättefin Glad

Madson
0

Blir lite intresserad av om någon igentligen vet hur han såg ut? Finns det något bevarat poträtt av honom från den tiden när han levde? Eller några andra konkreta bevis?

Är helt oinsatt i detta och har inte läst religon sen högstadiet, det är därför jag frågar.

lolloann
0

Jättefina bilder båda 2.  Båda liknar Jesus på någotsätt så som jag föreställer mig honom.

Jasmina
0

#16 Men Gud (eller kanske Jesus) vad fint!!! Otroligt vad mycket talang det finns gömt bland alla härliga medlemmar här!!?? Hör ni alla begåvade medlemmar som gömmer era förmågor - fram med de nu!

:o) Kram på er, J

Aimosdotter
0

Erika och Gunilla, ni har ritat så fina teckningar!

Jag "paxar" en kopia av era bilder redan nuGlad

[SusannaK]
0

Gunilla R----> Gillade din bild mycket också……! Jättefin!Skrattande

[Chakra]
0

Fantastiskt vacker!

Ayena
0

Tackar o bockar!

Detta är dock Erikas tråd helt och hållet med hennes Jesusbild Flört

Katarinaj