Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 580 ggr
[Jeremina]
0

svårt att sova

Jag får så svårt att sova på hösten så det är bra att jag hittat ett ställe där jag får uttrycka mig nattetid. Min man somnar kl 22 varje kväll så jag känner mig ensam.

Jag kan inte bara prata med dem på andra sidan och inte titta för mycket på tv.

hinzidi
0

hos meg har Tiden mistet sine rammer, så jag har snudd lite på dögnet i höst … he he. Skönt at ha en tid hvor alt kan flyte litt i hverandre… :)

Elisabeth-J
0

Jag är full med energi efter kvällens härliga och roliga seans så här sitter jag och är pigg och glad  Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Bybo
0

På TV 4+ pågår just nu en dokumentär om riktiga polstergeist…

hinzidi
0

takk for tipset Bybo :)

Kerstina-61
0

Åh, jag såg detta nu. Kunde inte sova…men försent för att se programmet. Hoppas det var bra för er som såg detGlad

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

solblomman47
0

Här är en till som inte kan sova i natt för mycket tankar.Har läst lyssnar på fin musik men nu sitter jag vid datorn.Ska nu göra ettt nytt försök få se om det lyckas.

[Spanaren]
0

Uppe med tuppen som vanligt och full av energi/kram Bappi

Bybo
0

Somnade inte förrän vid 7-8 tiden, och vaknade 14.30Tyst

[Hellas]
0

Men kära Nattugglor, vadandetta Förvånad, det kanske är dax att ni inför ett glas varm mjölk och en god vetebulle att smaska på *Ler stort*.

Fast å andra sidan är det ju fullmånde tider nu så jag är inte förvånad, själv har jag för en gångs skull kunnat sova bra under fullmånens kraftiga energier men vilka klara drömmar jag fått istället WOW.

hinzidi
0

Bypo, slik var det her också. Jag la meg halv fem, men vaknade hele tiden, och sist jag så på klockan var den åtte, och ni. Så plutselig halv tre, lol!

[Jeremina]
0

Jag drack faktiskt mjölkchoklad och åt en macka med ost kl 3.30 innan jag la mig!

[Hellas]
0

#11 Duktig tjej *Ler* men visst funkar det, man får liksom lite dejavu känslor

Bybo
0

#9 I natt eeeh i morse/förmiddags drömde jag massor. Skrev den drömmen i tråden om förböneläges rapporten…

#10 :-) lite skönt att höra, att fler än jag sovit bort Lördagen…