Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 671 ggr
ClarasMamma
0

Imorgon är det två månader:,(

Gråter Imorgon är det två månader min kära bror och vän gick bort.Man har nog inte fattat en att han är borta. saknar alla stunder med han och bara prata med han i telefonen när man hade tråkigt,Han gav mej alltid massa råd och stötta alltid mej, han hade alltid tid för mej känns nästan som man har mist sin bästa vän.

Det jag är mest glad för är att det sista året kom vi varanndra så när och hitta på massa saker och det va han med så glad för..

har tänkt på om han visste att han skulle gå bort inom kort bara för att allt va så bra det sista året. han träffa er här på Ön han va så glad över det, han va så glad och uppåt när han hade börjat sin kurs hos Erika och skulle träffa mer underbara vänner, han va så glad att det alltid gick så bra för han på kursen hos Elisabeth och han fick en sån beröm

Jag hoppas ni alla här på Ön vet va ni har gjort för Zedd75 han tyckte om er alla så mkt.

Hoppas nån dag jag kommer få prata med han igen..

Né snart får jag fuktskada på tagenbordet så jag måste nog sluta..

Ville bara att ni skulle få veta hur mkt Zedd75 tyckte om er här på ÖN..

Kramar jessica

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3

http://pysselgummsan.blogg.se/

Katarinaj
0

Åh tack för att du delar med dig av dina tankar. Zedd finns med på ÖN hela tiden, det är min känsla. Han var en tillgång för oss här och han finns så klart hos dig också.

Kram Katarina

Madson
0

Fint skrivet, jag saknar hans inlägg här på Ön. Men är dock övertygad att han har det bra nu.

Jag tror, om du vill få kontakt med honom, så kommer du nog att få det tids nog.

Sköt om dig! Kramar

stina63
0

Tack Jessica för att du delade dina tankar. Saknar hans inlägg här på Ön. Men jag tror att han tittar hit mellanåt och kollar läget.

kram Tina

Red-Lady
0

Jessick det var fint skrivet. Jag vet hur svårt det är. Jag saknar min son Väldigt myckert Han var inte bara en son till mig.

Han var fin snäll vän och kopis. Det är alla mina barn för mig en vän och kompis. Kära Jessicka jag älskar dig för du är en son fin vän.

Jag ser till att brinner ett ljus oss Zedd varje kväll. Tänder många ljus för honom här hemma,

Jag vill tacka alla här på ön var ni har gjort för våran Zedd.

Erika-A
0

Jag saknar också Zedd jättemycket. Varje onsdag i våran grupp där Zedd han att närvara endast vid två tillfällen, ställer vi ut en stol åt honom. Zedd var enormt duktig på att länka till andevärlden och han slog oss alla med häpnad första gången han var hos oss. Hans ödmjuka sida och hans personlighet saknas av alla i gruppen.

Zedd höll dessutom igång min brevlåda här på ÖN och skrev en massa meddelanden. Det är eko i den just nu när han inte skriver längre. Rynkar på näsan Jag har sparat en del av dessa för jag har inte hjärta att rensa bort dem ännu.

Jag är helt övertygad om att Zedd är hos er och hälsar på. Såsmåningom kommer ni säkert att få bevis på det.

Kram Erika

[Hellas]
0

Tack Jessica för att du vill dela med dig av dina tankar, jag blir så rörd av den kärlek dina ord utstrålar.
Vi saknar förstås Zedd, en underbar personlighet som vi fick lära känna här på ÖN och på kursen där han var väldigt aktiv och inspirerande vilket man känner stor tacksamhet för.

Många många kramar

Hellas

TantAlma
0

hej Jessica !

Det var fina ord du skrev, jag känner så igen dina ord… och känslor..

En dag så får du prata med honom igen…det är jag övertygad om.

Mina varmaste känslor till er som stod honom nära.

med ljus och värme Alma

tommytoe
0

Saknar Zedd. Han var en sån inspiration. Jag var borta från forumet dom sista veckorna Zedd var i livet. Omedveteten om vad som hänt kom jag tillbaka bara någon dag eller så efter Zedd gått över. Säkert hade Zedd ett finger med där.

Kram

ClarasMamma
0

Tack alla för allta fina ord och allt stöd..

Hadde faktis en dröm om sezz i natt..

Va pricis som han va här och vi bara satt och prata om allt som vi brukar göra.. hoppas jag får uppleva mer sånna drömmar med han kännder som man fick lite frid från det hela..

Kramar jessica

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3

http://pysselgummsan.blogg.se/

chik
0

Lena.P är jag i verkliga livet.

Ina123
0

Han var en stor tillgång här på Ön och på vår distanskurs Zedd. Du skriver så fint Jessica så blir röd, jag tänker också ofta på Zedd. Kramar till dig och de dina.

Marina2
0

så vackert skrivet.Ja vi saknar också Zedd.Vad roligt att han besökte dig i drömmen.

Kram Marina