Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 400 ggr
Kvadding
0

Hjälp min mormor.

idag när jag var hemma hos min mormor (69år), så berättade hon en sak som hon ofta är med om… (har pågått det senaste året)… Det som händer är att hon får typ ont där i magpartiet, blir alldeles kall, får gåshud, sen är det precis som om hon lämnar sin egen kropp och ser sig själv utifrån… hon säger att det är en mycket obehaglig upplevelse.. o att de e som om själen tar ett steg ut och ser sig omkring typ..

jag vet att det inte är bullshit det hon säger för hon är ingen som ens tror på övernaturliga saker… själv tror hon att hon har en tumör eller nåt som inbillar henne detta… men hon har varit på undersökning och inget var fel med henne…

och jag undrar om detta handlar om något övernaturligt?? eller ja det är det ju för något naturligt är det ju inte… men vet någon om någon varit med om något liknande?

Kvadding
0

*PUTT*

[Jeremina]
0

Din mormor kan bege sig utanför kroppen och hon bör kanske tala med någon som varit medium ett tag. Men farligt är det inte och hon ska säga att hon vill bli lämnad ifred om hon tycker att det är obehagligt.

Denna typ av gåva har inte jag fått upplevt, än i alla fall. Hon ska läsa en bok av Shirley McClaine skådespelerskan. Den heter "Den yttersta grenen". Den är så spännande, finns på bibliotek. Hoppas det hjälper och lycka till!

Jeremina, som nu MÅSTE sluta skriva och gå och lägga sig!