Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 1262 ggr
[Jeremina]
0

Föraning igen

I en grannby har de en massa höns och vi var där och handlade ägg. När jag sitter i bilen och väntar på min man tänker jag: synd att den här fina hönsgården ska brinna ner för att höfläkten tar eld.

Eftersom jag inte fattade så mycket om min förmåga då tänkte jag: du är inte klok.

3 veckor senare vaknar jag av att jag känner röklukt utifrån. Klockan är 5 på morgonen.Fönstret var öppet för det var sommar. Jag väcker min man och han går runt men ser inget. Hönsgården ligger 1 mil från oss ska tilläggas.

På morgonen ringer en granne och talar om att hönshuset hade brunnit ner kl 5. Det tog mig 2 mån. innan jag tordes ringa till dem som hade hönsen och fråga vad som orsakat branden. Det var höfläkten sa dem.

Tänk om jag kunnat rädda dessa fåglar ändå!

Madson
0

Nästa gång kan du räddaFlörtNu vet du.

Mads
0

Det är ju inte alltid man förstår att det är just en föraning man får och många gånger tror man som du skriver att man är helt knäpp som får för sig helt galna saker Skrattande. Framöver kanske du vågar lita mer till din förmåga och funderar en extra gång vad denna typen av tankar kan betyda.

Amor Vincit Omnia

[Hellas]
0

De flesta tror jag som skrivit om varsel härinne har nog väldigt sällan lyckats avstyra en olycka.
Så många pratar olyckligt om just det att "varför ska jag få detta om jag ändå inte kan göra något".
Det är en väldigt tung börda ni har som får varsel och inte avundsvärt.

Många försöker be sina guider om hjälp för att slippa få till sig varsel som de ändå inte kan göra så mycket åt, jag vet inte om det hjälper.
Du kommer säkert lära dig att hålla isär vad som är fantasi och vad du får till dig utanför din kontroll, man kan ju hoppas på det.
Ha inte dåligt samvete för hönsen, hade du kunnat göra något och om det hade varit meningen så hade du säkert även fått en så stark ingivelse att varna att du inte kunnat motstå den.