Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 1136 ggr
Liliella
0

Fråga till Jane

Hej Jane .

Jag läser Året Runt där du besvarar brev om borttappade ting. Du är rakt på sak  då du svarar t.ex att "Du ska leta i din säng mellan madrassen och sänggaveln" …..

Varför jag skriver detta till dej är att jag tycker att det skulle varit roligt om man fick veta resultatet också ….alltså att folk skrev och talade om att den borttappade saken låg jusst där…. vad tycker du själv ?Glad

Jane-Lyzell
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Liliella

Att få alla frågors resultat utsatta i tidningen är nog en omöjlighet - och platsfråga! Men Året Runt Brukar göra Reportage om en del fall där jag hjälp till! Sen är det ju en annan asspekt också - många brev som jag svarar på är anonyma avsendare!

Kan skicka med det senaste reportaget här för dig att se!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter som det inte går att sätta in två bilder kommer nästa del av reportaget här!

Vänligen Jane

Jane-Lyzell
0

Puttar den för Lililela

Liliella
0

Tack Jane !  Jag har inte haft ÅR för jämnan, ( prenumererar på den när jag får rabattprisTyst )  så jag har missat artiklarna …..

Cristine
0

Det var roligt att få se dej i veckotidningen Jane..jag visste inte om att du har en spalt där. Jag får gå ner till garannen som har den.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jane-Lyzell
0

#4 Jo det är nog fler en dig som missar dom articklarna för jag har fått samma fråga förr:-)

Vänligen Jane

Jane-Lyzell
0

#5 tja det är inget som jag brukar skylta med! Vill att männskor ska lära känna mej ,inte vara kändis i en tidning!Flört

Vänligen Jane