Andevärlden
Min mormor finns hos mig..min dotter som är 13 år känner också..hur kan jag utveckla min förmåga?
Jag har fått bekräftat att det är min mormor..och jag känner även andra..men hur utvecklar jag att kunna se mera..prata med dom?

Genom Meditation finner du ditt innre. Från den styrkan finner du annat. Jag har gått kurser i personlig/medial utveckling och jag kan varmt rekommendera det. Det är fantastiskt ilken kraft det blir i en gemensan Meditation!
Tack..skulle vara både spännande och roligt att gå kurser i detta ämne. Mediterar gör jag..har gjort ganska länge..men är det någon Meditation som är bättre en någon annan? Jag mediterar mest för att få ro..att kunna leva med min värk jag har på grund av min fybro och artrit..och det fungerar. Men att kunna utveckla förmågan att få mera kontakt med andevälden vore härligt.

Jag är så ny på den biten men jag tror säker att alla som är säkra på sin sak kan ge dig svar…
Jag öppnar upp mina chakran, från bas till kron, när jag vill ha en kontakt från någon på andra sidan. När jag är "klar" ser jag till att stänga alla igen. Det kanske är så du också mediterar?
Kurser är alltid bra att gå när man vill starta upp sin medialitet likaså olika typer av cirklar som många medium annordnar där man kanske går en kväll varje eller varannan vecka.
Det är ju alltid bra att kunna möta och prata med likasinnade, ofta har vi ju alla likadana frågor, att utveckla sin medialitet tillsammans med andra kunniga människor tycker jag själv är väldigt bra.
det finns väldigt många bra guidade meditationsskivor att köpa där man blandannat lär sig hantera sina chakran.
Jag rekomenderar alltid Iris Halls The Secret Garden, den är underbar och enkel att följa ett stort + är Iris stämma förstås + underbar music.
Här på Cosmica kan man både smyglyssna och beställa hem skivan.
Terry Evans, "Bergsmeditation" har hjälpt mig oändligt på vägen.
http://www.creativexperiences.com/index.php?option=com_content&view=article&id=15&Itemid=16
tack för alla tips!