Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 587 ggr
Nuit
0

Märklig dröm

Jag hade en så märklig dröm härom natten. Drömde att jag blev biten av en orm i handleden och sedan förvandlades ormen till stora äckliga flugar. Någon som vill hjälpa mig att göra en tolkning? Jag har haft rätt många negativa upplevelser sista tiden så det kanske är en spegling av det?

Dance
0

Spontant känner jag en psykisk och fysisk handlingsförlamning från din sida, någon utnyttjar situationen och hugger till-- kanske en varning att du skall skärpa till dig och inte vara för naiv i ett visst sammanhang-- gör du dig kanske "söt och snäll" och hoppas att det löser sig den vägen istället för att försöka anamma och väcka till liv din egen inre kraft och använda dig av den?

Bara några tankegångar i all hast. Kram Silja

Nuit
0

Tack för lite hjälp på vägen.

Kram

Dance
0

Varsågod Nuit, Glad

Berätta gärna om du tycker något stämde av det jag upplevde…

Nuit
0

Jo, jag är rätt handlingsförlamad just nu både fysiskt och psykiskt. Orkar inte riktigt kämpa just nu och jag behöver hitta min inre kraft igen..men det är lite kämpigt nu. Har liksom tappat bort mig i allt som snurrat omkring mig. Så visst har du rättGlad

Dance
0

Finns det något som du verkligen älskar att göra av hela ditt hjärta som du skulle kunna fokusera på en period? Jag tror att du skulle kunna tanka enormt mycket energi av detta och hämta kraft att stå emot det negativa och komma igång igen…men med större distans…och se din livssituation i dess rätta proportioner…