Ännu en ny
Jag heter Susanna och hittade hit igår. Har hållt till på andra håll på iFokus men har inte hittat hit förrän nu.
Jag har varit med om hen hel del "övernaturligt" i mitt liv, och är väldigt intresserad av det. Många saker har skrämt mig, men även många saker har jag fått bekräftat, så det är inte bara jag som har upplevt saker. En del säger att jag har en öppenhet som gör att jag känner av och ser saker andra inte gör. Jag dock inte medial för jag kan inte kommunicera med de jag ser, men jag skulle gärna vilja lära mig, om det går.
Jag gillar även stenar/kristaller, fast jag kan inte säga exakt varför jag gör det. Har alltid känt en dragning till dem på något sätt.
Vi har besök i vår lägenhet, och i alla andra jag bott i, så jag vet inte om det är någon som följer med mig. Min syster fick en känsla av att det var en stor och kraftig man som vill skydda mig. (Hon känner också av saker). Jag har inte sett honom utan bara känt av honom. Han stör mig inte så han får gärna stanna. Min dotter brukar prata med någon i sitt rum, som hon säger är snäll. Hon är 6 år nu och har pratat med denne någon i 3-4 års tid ungefär. Det läskigaste jag har varit med om här i denna lägenhet var när något/någon gick igenom min kropp. Kan inte förklara det på bättre sätt. Jag kan inte heller förklar hur det kändes för det var något jag aldrig upplevt förut. Det hände i dotterns rum, samma natt som syrran kände av mannen.
Nåväl, jag är iallafall glad att jag hittade hit.

Vad roligt att du hittade hit, Välkommen! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Spännande!! Välkommen hit, hoppas du ska trivas!

Hej och välkommen =)
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Hej och välkommen hit till ÖN
Välkommen hit! Hoppas du kommer att trivas här med.
Happyspirit