Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 708 ggr
missempty
0

Apollon är borta!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Apollon gick ut som vanligt från sitt hem på Skäpplandsgatan 11, Örebro den 28 september. Han kom inte tillbaka hem. Han är en svart och vit kastrerad hane utan id-märkning eller halsband. Han är ganska stor, hög men rätt slank. Han går troligtvis inte fram till främmande människor. Hjälp honom att hitta hem igen, han är oerhört saknad!

Denna annons har jag lagt upp lite varstans. Kan någon här hjälpa min kompis att hitta honom? Husse saknar honom något enormt!

missempty
0

Puttar upp, någon som kan hjälpa till?

Ankie
0

har du lagt in detta på www.hittekatter.ifokus.se

missempty
0

Ankie, han finns där på Bortsprungna katter. Här lade jag upp honom med hopp om att någon kanske kunde kunna leta efter honom. Alltså någon som har förmågan… ett medium.

missempty
0

Puttar upp och hoppas fortfarande att någon kan hjälpa oss hitta Apollon…

Ankie
0

ja vi håller tummarna och hoppas att han hittas

missempty
0

Puttar upp!

missempty
0

Puttar upp!

Hoppet är inte ute ännu, jag blev uppringd igår av en kvinna som var säker på att hon sett Apollon vid ett motionsspår två dagar förra veckan. Så både igår och idag har jag och min kompis varit där och ropat och letat… ingen Apollon fick vi dock se.

Snälla, någon som kan hjälpa oss precisera sökandet? Var kan han hålla hus? Han är oerhört saknad!

missempty
0

Puttar återigen upp!

missempty
0

Putt…

missempty
0

Apollon är fortfarande borta men hoppet om att hitta honom lever ännu. Snälla någon, hjälp oss att hitta honom? Vintern är ju på väg… Lever han åtminstone? Kan någon se honom?