nån?
Hej alla!
Jag har ett problem som jag hade hoppats att nån kanske kunde hjälpa mig med =D. Jag och min mamma och plastpappa och djuren flyttade till en lägenhet för ca tre v sen. Och det händer konstiga saker. Saker flyttar sig, nån/några pratar, skåpdörrar som öppnas och stängs och en del lampor som tänds och släcks. För tre dagar sen satt jag och mamma i soffan och såg på TV då det helt plötsligt hörs en röst innefrån köket. Det är inte min plastpappa för han var på jobbet (han jobbade kväll) Jag gick å kolla och det var ingen där.. Det är väldigt lungt i huset vi bor i grannarna gör inte mycket väsen så det kan inte vara dom.. Men så var jag ensam hemma vi hade bott här i en vecka och jag ser en stor brun/grå/svart skugga ute i hallen det såg ut som en man eller nåt.. Plus att det händer olika saker varje dag och i början så trodde vi att det var grannarna men så var det inte! Det insåg vi när ett kastrull lock åkte ner FRÅN kastrullen och ner på golvet.. Kan nån hjälpa mig? Som kanske kan se vilka/ vem och vad det är som är här?
tack på förhand
Botakt

händer de här sakerna verkligen eller vill du bara testa oss?
Om de stämmer, OM
då vet du att du börjar bli strakare andligt och du drar åt dig olika energier, så var försiktigt HUR du tänker och VAD du tänker
hur reagerar dina familjemedlemmar om det här?

om du vill veta vem/vilka som är där så ta kontakt med ett medium i er närhet som kan kolla det och hjälpa er.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#1 Om det inte var sant hade jag inte skrivit det här! Jag behöver hjälp eftersom att det är gansa jobbigt att inte veta vad som är här. Jag är halvmedial och känner av dom väldgit starkt men min familj säger som alla andra som är skeptiska: Du inbillar dig, äh det var väl grannen.. Men KNAPPAST att grannen tar sig in i vår lägenhet och gör det här som det står i mitt första inlägg!
#2 Var finns det ett medium som är nära faluområdet?
finns det nån hemsida med medium som finns i dalatrakten?

#3 Titta gärna här i mediumlistan.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#4 TACK!